Ga naar inhoud

Waar heb jij een hekel aan?


NoseJob

Aanbevolen berichten

  • Reacties 814
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mensen die structureel te langzaam rijden, dus 40 km/h waar je 60 km/h moet rijden. Mensen die niet voor sorteren. Mensen die geen richting aangeven. Mensen die andere voorrang geven waar dat helemaal niet hoort of mag. Het gebeurd hier allemaal op Curacao. Het is verschrikkelijk om hier auto te rijden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bom erop!

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn tv die geen hd weer kan geven Klasgenoten (collega's lijkt me sterk) die de GODGANSE DAG de laatste hits zingen van o.a. K3 en Ellie en Rikkert. En als m'n kornuiten en ik héél even Darude- Sandstorm of The Final Countdown van Europe neuriën, nou dan weet je het wel. Je wilt niet weten hoé irritant dat kan zijn. Meldingen die aangeven dat ik moet opstaan om opladers te pakken voor wat ook maar Cliffhangers Producenten die bedenken dat ze de verfilming van een laatste boek maar beter in tweeën splitsen Mensen die geen interpunctie gebruiken ALLES aan kinder-cartoons. ALLES. Wachten. Traag internet Mijn puntenslijper legen Te grote backlog hebben Pop-ups Irrelevante reclames op zekere sites Prittstiften Ochtendrituelen die langer dan een kwartier duren Steenkool-Engels Stroomuitval Niet weten waar je nog meer een hekel aan hebt. Bemoeials Facebook met alles erbij. Instagram Snapchat Mens erger je Niet Monopoly Cluedo Jezelf snijden aan papier. Jezelf snijden met een mes. Op jezelf inhakken met een zaag Kinderen Dingen waarvan ik niet weet hoe het werkt Pedo's Papier-macheé Vliegerpapier Overdanige hoeveelheid kussens op banken. Broccoli Schimmel. Sporten in de regen. Rennen Tennis. Gebroken geodriehoeken. Kapotte lampen. Games die de hype niet waarmaken/verdienen Developers die hun titels te snel laten vallen De meeste indies De appstore Sony. Te hete zomers Te koude winters Te warme winters Te koude zomers Winters die gewoon een verlenging zijn van de herfst. Spierpijn. Lange reizen in een en hetzelfde voertuig Hipsters Onnodige dingen Nou dat is wel even genoeg zo.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben jij 15?

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

tokkies tokkies op facebook tokkies die op facebook hun mening over politiek verkondigen tokkies die op facebook verkondigen dat ze denken dat de overheid ons in onze kont neukt

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...