Ga naar inhoud

CDAB 68 [LXVIII] Met een kater naar de boom kijken.


mohamed

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Omdat iemand een piercing heeft diegene anders behandelen, triest volk. Jullie beiden. Ik heb weinig tegen piercings maar als ik een winkelketen moest runnen dan zou ik ook zeggen dat je die shit weg moest laten. Als jij daar werkt ben jij ook het gezicht van die keten en als jij een neuspiercing mag blijven dragen en een ander niet dan voelt die andere zich weer kut. Als je allemaal mensjes rond hebt lopen die vol piercings en tattoo's vakken lopen te vullen komen er maar weinig mensen, misschien alleen mensen die zelf ook vol zitten met dat soort ongein maar dat betekend dat ze aan een minder grote groep hun spul verkopen. En minder verkoop betekend verlies draaien. Zo simpel is het.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Piercings en tattoos hebben doorgaans een niet zo'n gerespecteerde naam, waardoor men een werknemer met piercings of tattoos in een wat minder positief daglicht zien, inclusief het bedrijf waar degene voor werkt. Dit is dan nadelig voor bedrijf (en werknemer). Helaasch is de mens zo achterlijk.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn bazin kwam er na twee jaar ook eens achter dat ik een tattoo had en daar was ze verbaasd over, want ''dat had ze nooit achter me gezocht''. In de drie jaar dat ik daar gewerkt heb, heb ik altijd goed gewerkt, was ik flexibel inzetbaar en toonde ik een professionele houding tegenover de gasten. Is dat niet belangrijker dan blauw haar, een neuspiercing of een tattoo?

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...