DaMaJew Geplaatst: 22 januari 2015 Delen Geplaatst: 22 januari 2015 Weet iemand een goede site (naast ebay en mp) om mijn oude consoles en games te verkopen. Een verzamelaarssite o.i.d.? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 23 januari 2015 Delen Geplaatst: 23 januari 2015 Zonde. Je gaat er spijt van krijgen denk ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaMaJew Geplaatst: 26 januari 2015 Delen Geplaatst: 26 januari 2015 Vast wel, dat had ik ook toen ik mijn SNES en MegaDrive had verkocht, maar ja. Iemand anders kan ik er blij mee maken en het staat uiteindelijk bij mij stof te happen. Twee kids en je vrije tijd is schaard :D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaMaJew Geplaatst: 26 januari 2015 Delen Geplaatst: 26 januari 2015 Schaars... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRussian Geplaatst: 26 januari 2015 Delen Geplaatst: 26 januari 2015 Van verkoop van mijn NES en SNES had ik zelf totaal geen spijt gehad, maar dat kan ook aan liggen dat ik helemaal klaar was met 8 en 16 bits. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaMaJew Geplaatst: 11 februari 2015 Delen Geplaatst: 11 februari 2015 Dat is ook zo, ik vind heel af en toe retro games wel leuk, maar eigenlijk ga ik liever met mijn tijd mee. Als ik nu een oud spel speel vind ik het spuuglelijk :D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 11 februari 2015 Delen Geplaatst: 11 februari 2015 Squall zal vast wel interesse hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TvDalen Geplaatst: 11 februari 2015 Delen Geplaatst: 11 februari 2015 http://www.catawiki.nl Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapmens Geplaatst: 11 februari 2015 Delen Geplaatst: 11 februari 2015 Er is een website genaamd 99games. Maar ik weet niet of dat buiten de USA werkt. Je kan daar je spel verkopen voor credits aan je credits vervolgens uitgeven aan spellen die anderen aanbieden. Google het ff veel weet ik er niet van. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polbaspol Geplaatst: 11 februari 2015 Delen Geplaatst: 11 februari 2015 Wat heb je eraan als het niet buiten de V.S werkt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.