Ga naar inhoud

CDAB 70 [LXX] Hong Kong rijmt wel


littedemon

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Ik haat onverzorgde mensen. Zegt de gene met een (hippe) baard!!! (hihi!) >Tsja, voor mijn part mag je iedereen met een maffe interesse apart vinden, maar laat ze lekker maf zijn en probeer ze niet aan te passen aan wat jou normaal lijkt. Tenzij het pedofielen of terroristen zijn ofzo. Eensch.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal ik stop regelmatig een LAN kabel in mijn penis. Alsof 'ik' daarom een heel andere soort mens ben. Het is en blijft gewoon een hobby. Dat is inderdaad hetzelfde als zwemmers haten omdat we vaak zwemmen. Vind dat afknappen op masturbatie door middel van LAN kabels enzo maar een beetje bullshit. Kijk, als iemand fucking onverzorgd is en zich alleen maar interesseert in kabels is het een ander verhaal, maar dan ligt het alsnog bij die persoon en niet bij de hobby. Als die zelfde saaie, onverzorgde gozer alleen maar tv kijkt is het 't zelfde.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is duidelijk niet dat je af en toe een game speelt, maar dat er mensen zijn die nergens anders over kunnen praten. Je gaat niet zomaar aan je collega's vertellen dat je net Alduin verslagen hebt in Skyrim of zo, omdat dit niet in hun interesses ligt. Als je dit wel doet, dan wordt je bestempeld als vervelend en heb je waarschijnlijk ook een vorm van autisme. Ik ben nog altijd niet helemaal wakker dus ik hoop wel dat mijn punt een beetje duidelijk is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...