Ga naar inhoud

Bloodborne


Roald

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

YESSS Blood Starved Beast verslagen met de derde of vierde poging, was al door mijn supplies heen dus het was enigszins nu of nooit. Voor de mensen die deze wilde man nog tegen gaan komen; probeer je parry goed te timen en doe vervolgens een visceral attack (R1). Dit doet flinke damage en als je dit een aantal keer weet te doen gaat het snel de goede kant op. Voor de rest van het gevecht moet kan je het beste rennen en dodgen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Wapens upgraden is belangrijker dan levels. Heb m'n gun en axe nu op +3 beiden! Eh.. >>>>>>>>>>>>>>SPOILER ALERT 2DE BOSS TOT 5?DE<<<<<<<<<< >>>>>>>>>>>>>>SPOILER ALERT 2DE BOSS TOT 5?DE<<<<<<<<<< >>>>>>>>>>>>>>SPOILER ALERT 2DE BOSS TOT 5?DE<<<<<<<<<< >>>>>>>>>>>>>>SPOILER ALERT 2DE BOSS TOT 5?DE<<<<<<<<<< >>>>>>>>>>>>>>SPOILER ALERT 2DE BOSS TOT 5?DE<<<<<<<<<< >>>>>>>>>>>>>>SPOILER ALERT 2DE BOSS TOT 5?DE<<<<<<<<<< >>>>>>>>>>>>>>SPOILER ALERT 2DE BOSS TOT 5?DE<<<<<<<<<< >>>>>>>>>>>>>>SPOILER ALERT 2DE BOSS TOT 5?DE<<<<<<<<<< .. Ik was aan het rondlopen en ik kwam super ver, en toen kwam ik in Old Yharnam of hoe het stadje ook heet, en toen begon een knakker tegen me te praten, en heb het helemaal gehaald, ondergrond daar onder gekilled met al die spookgifmonsters, en toen had je dus die hunter op die toren en die daaronder. Maar hier zit dus helemaal niet de 3de boss, heb ik iets gemist? :D >>>>>>>>>>>>>>SPOILER ALERT 2DE BOSS TOT 5?DE<<<<<<<<<< >>>>>>>>>>>>>>SPOILER ALERT 2DE BOSS TOT 5?DE<<<<<<<<<< >>>>>>>>>>>>>>SPOILER ALERT 2DE BOSS TOT 5?DE<<<<<<<<<< >>>>>>>>>>>>>>SPOILER ALERT 2DE BOSS TOT 5?DE<<<<<<<<<< >>>>>>>>>>>>>>SPOILER ALERT 2DE BOSS TOT 5?DE<<<<<<<<<< >>>>>>>>>>>>>>SPOILER ALERT 2DE BOSS TOT 5?DE<<<<<<<<<< >>>>>>>>>>>>>>SPOILER ALERT 2DE BOSS TOT 5?DE<<<<<<<<<< >>>>>>>>>>>>>>SPOILER ALERT 2DE BOSS TOT 5?DE<<<<<<<<<< >>>>>>>>>>>>>>SPOILER ALERT 2DE BOSS TOT 5?DE<<<<<<<<<< >>>>>>>>>>>>>>SPOILER ALERT 2DE BOSS TOT 5?DE<<<<<<<<<< >>>>>>>>>>>>>>SPOILER ALERT 2DE BOSS TOT 5?DE<<<<<<<<<<
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...