Ga naar inhoud

Bloodborne


Roald

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zeker waar wat jullie allemaal zeggen en uiteindelijk komt het neer op een mening. Ik vind BB op zichzelf een meesterlijke game maar als ik hem naast DS zet (en dan vooral DS1), mist het in mijn ogen toch wel een aantal dingen. Ik vind persoonlijk ook de wat slomere tactische aanpak wat vetter dan de snellere actie en het kloten met verschillende builds vond ik altijd erg leuk. En wat je zegt Raul, het design is zeker van hoog niveau maar dan ben ik wel heel benieuwd naar een potentieel tweede deel in welke kant die dan op gaat. En met muziek geef ik je 100% gelijk want de muziek in BB is subliem.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
Hey PU'ers,... Ik heb voornamelijk de vraag of ik iemand kan overtuigen mij te helpen Laurence te verslaan, (de laatste boss van de DLC.) het is op een NG+3 file, dus ik weet niet of dit enig effect heeft op iemands avontuur. Ik ben er op de harde manier achter gekomen dat deze baas mijn pet veel te hoog staat dus bij deze zoek ik iemand die deze baas gemakkelijk vond. vooral de tweede fase faal ik constant. als iemand mij wil helpen betaal ik deze persoon zelfs eventueel 5€ :') maar enkel als Laurence sneuvelt. Als je interesse hebt contacteer mij hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...