Ga naar inhoud

DLC 1 CoD AW uitstel


yokevinyo13

Aanbevolen berichten

http://www.gamekings.tv/nieuws/call-of-duty-advanced-warfare-havoc-dlc-uitgesteld-voor-pc/ Dit is echt ***** heb eens een season pass moet ik als nog 1 week wachten en dan goed maken met dubbel xp , ik kon de hele nacht niet slapen omdat ik er op uit keken naar zombies moet ik weer 1 week wachten dit is gewoon ***** ***** ******
Link naar reactie
Delen op andere sites

> ik kon de hele nacht niet slapen omdat ik er op uit keken naar zombies Ik kijk ook uit naar zombies. Zo zit ik daar, vanuit mijn schuilplek, waar het kamvuurtje goed afgehekt is zodat het licht niet naar buiten kan om mijn positie weg te geven. Zo zit ik daar dan, met een verrekijker in de klauw en een blik bier in de andere. Ik drink rustig aan, want ik weet dat de schaarste er aan komt, en een trip naar de supermarkt in de nabije toekomst een levensgevaarlijke onderneming zal zijn. Dit door zombies enerzijds en rantsoenrovers anderszijds. Je kan zeggen over de zombies wat je wil, maar het ergste wat zij doen met je anus, is hem opeten, in tegenstelling tot de rantsoenrovers. Ik neem nog een klein slokje, en roer mijn blikje een beetje in het rond, het gewicht testend om in te schatten van hoeveel slokken ik nog mag genieten. "Bijna leeg" fluister ik tegen mezelf, terwijl ik op kruip, en een emmer met zand pak om over het kampvuur heen te gooien. Ik kiep de emmer over het vuur, en terwijl de sintels nog nasissen, teug ik mijn blikje leeg, en gooi deze op de zandhoop. Op de tast kruip ik terug naar mijn slaapzak, en terwijl ik in mijn slaapzak kruip, begin ik zachtjes te snikken. Zo wacht ik nu al een week op verandering, dit wordt weer een slapeloze nacht. Dit is geen spel waarin ik gecompenseerd wordt met dubbel xp. Wanneer houdt het nou op? Ik kijk uit naar de zombies.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
game devolepers geven geen enne fuck aan de gamers kopers altijd beloven en dan niet nakomen en dan hun fout dekken met goedmakkertjes wat een vieze honden zijn het ik heb geen seasonpass en geen dlc geen behoefte aan bij deze cod maar voor gamers is dat toch kut wordt gezegt zo en zo die datum en dan maar uitstellen. je kan wel zeggen niemand geeft erom eeen week langer wachten nee daar gaat het niet om. een deal is een deal daar komen geen smoesjes of goedmakertjes bij kijken het uitstellen van games is nu al 2 3 jaar in maar nu dlc wtf
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...