Ga naar inhoud

CDAB 72 [LXXII] Naar de bekende pic vragen.


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Eis is F, sukkel. Ah kijk, iemand die fout zit maar er wel alvast een krachtterm achteraan gooit. Ik heb voor de rest geen idee wie je bent maar ik waardeer je nu al. De Eïs is een F op instrumenten (zoals een piano) met "vaste" tonen. Zoals jij als muziekexpert waarschijnlijk ook weet is de stemming van dit soort instrumenten niet perfect maar slechts een benadering. Op instrumenten zoals een viool is de eïs wel degelijk een andere klank dan de f. Maar goed, ik neem aan dat je alleen even mijn kennis wilde testen, toch?

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaat me helemaal niks aan, maar ik ben benieuwd wat jullie gaan stemmen tijdens de provinciale staten verkiezingen en wellicht waterschap (als ook maar iemand daarin zich heeft verdiept) alhoewel, officieel gezien is je stem niet meer geldig als hij niet meer anoniem is, maar dat geldt alleen maar als je bijvoorbeeld je adres/naam op je stembiljet zet (ja ik mag stemmen gaan tellen volgende week woensdag!!)
Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe zit er maar een halve stap tussen B-C en E-F, dus je zal eigenlijk nooit over Bis, Ces, Eis of Fes horen. Tuurlijk kan je wel iets ertussen spelen, maar het staat niet op de toonladder. De sukkel was alleen maar toegevoegd omdat je het duidelijk niet over toonhoogtes had. Om mijn non-punt nog "duidelijker" te maken. Maar goed, ik neem aan dat je alleen even mijn rethoriek wil testen, toch?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...