Ga naar inhoud

CDAB 93 [XCIII] Wat komt het ineens dichtbij, hè?


NoseJob

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

bij mij is €30,30 van mn rekening bij ABN AMRO verdwenen ook is mn rekening een jaar geleden zomaar vervallen terwijl ik de enige was die daarvoor toestemming kon geven (ik kwam er nu pas achter omdat ze me ook geen brief erover hadden gestuurd, alleen een jaaroverzicht waarop stond dat ik geen saldo meer had) de bank weet niet wat er is gebeurd en zoekt het uit, ik denk dat Gerrit Zalm lekker mijn geld in panama heeft gezet haha overigens ben ik heteroseksueel en zit ik al een tijdje bij ING
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Sucks to be you man Ik heb al eerder een ban gehad, toen 6/7 mails gestuurd en twee keer gebeld. Ze weten zogenaamd niks maar willen ook niet iets door seinen naar het HQ dat er waarschijnlijk iets mis gaat. De waarschuwing bevat alleen een 'punt als redenering. En in de mails en aan de telefoon krijg ik te horen dat de reden abusive content oid is. Wat ik precies heb gezegd mag ik niet weten. Heb op het internet al een en ander gelezen dat mensen over simpele dingen als ''WTF" als een waarschuwing of een ban krijgen, dit kan ook een paar jaar terug zijn. Mijn tip: besteed niet te veel geld op psn op een accountant die je al heel lang hebt, misschien heb je een paar jaar geleden ''fuck'' getypt, dan kun je daar nu nog een ban voor krijgen (kennelijk?) . Ik heb in ieder geval nauwlijks pmtjes gestuurd tussen mijn beide bans door. Toch weer een ban. Toppie

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tentamen Homeostase gehaald wat betekent dat ik geen herkansingen heb wat betekent dat ik over een week twee weken vrij ben en voor het eerst in vier maanden vakantie heb.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...