Ga naar inhoud

Probleem The Order 1886


Sledge

Aanbevolen berichten

Hey, Ik heb laatst via de promotie actie van de PU The Order 1886 gekregen. Nu wilde ik die van het weekend eindelijk eens lekker gaan spelen (Dragon Age moest eerst uitgespeeld worden), echter liep dat wat anders. Op het moment dat je een cutscene krijgt nadat je voor het eerst een lycan met de arcgun hebt neergeschoten komt er een laadscherm naar voren op het moment dat de game naar het volgende hoofdstuk / deel in het verhaal wil gaan tijdens de cutscene. Dis is een zwart scherm met een witte laadblak waar enkel op staat "Estimated wait time: xx seconds" (of minuten) en een percentage. Estimated wait time waarop of wat het ding aan het doen is? Geen idee. Deze balk staat direct op 86% in mijn geval. Het probleem is echter dat deze daar op blijft staan. Ook 4 uur later.... In het kort: ik kan de game dus gewoon niet meer verder spelen. Ik vroeg me af of nog meer mensen dit probleem hebben. Online kan ik slechts 1 topic vinden met een paar mensen met hetzelfde probleem die het konden oplossen door hun ps4 meerdere keren opnieuw op te starten waarna die laadbalk steeds weer een beetje opschoot. Helaas werkt dat voor mij niet. Ik ga straks sowieso nog even met Playstation NL bellen om te kijken of zij me kunnen hebben. Via een livechat heb ik ook al contact gehad met Sony US en toen heb ik via Safe Mode de DB rebuild. Helaas geen effect. Game ook al eens opnieuw geïnstalleerd. Nadat ik dat deed na de DB rebuild begon die balk op 1% en begon deze heel hoopvol op te lopen. Bij 84% bleef deze helaas weer hangen. Wat me wel opviel was dat je de disc continue hoorde spinnen bij die 84%. Overigens deed deze dat ook al tijdens het spelen van de game, terwijl ik dat bij andere games NIET heb.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je zo'n onderdeel van een chapter? Want dat heb ik al een paar keer gedaan. Nu heb ik wel iedere keer de voor mij laatst speelbare episode gepakt dus ik zou er nog even 1 of 2 extra terug kunnen gaan om te kijken of dat iets uithaalt of niet. Maar volgens mij ben ik met een new game en 1u spelen ook weer op hetzelfde punt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...