Ga naar inhoud

Drugs


Saeglopur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 113
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@raul **Het is duidelijk dat in het westen alle kinderen zo worden opgevoed dat ze op jonge leeftijd al naar het fles grijpen en zich zelf in coma snuiven** Oh niet dan ???? Toen ik een kantoor baan had hoorde ik mijn collega's ( toekomstige of jonge ouders ) al roepen dat zij hun kinderen alles zullen laten proberen. Ik hield mij stil, maar had ze graag een klap willen verkopen om hun hersens op de juiste plek te krijgen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

LEL dat is duidelijk oosterse propaganda. Je kunt hersens niet op die manier verplaatsen en tegelijkertijd fatsoenlijk laten functioneren, dat weet ieder mens, hetgeen mijn vermoeden bevestigt dat je inderdaad van een andere planeet komt. Maar even serieus. 'Ik heb gehoord', en 'mijn vriendjes in Rusland zeggen', kom op zeg. Ik ken overigens een Rus die echt ongelofelijke nonsens uitkraamt en totaal geen besef lijkt te hebben van hoe de wereld in elkaar steekt; moet ik vanwege hem soms het hele Russische volk maar afschrijven?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken heus wel de huidige wetgeving, die zegt dat bepaalde drugs gedoogd worden, etc. Pas bij bijvoorbeeld ingaan van regelgeving dat gebruik van drugs met celstraf bestraft hoort te worden en mensen vanaf dat moment in de fout gaan zij ook daadwerkelijk de bak in draaien. Dus niet met terugwerkende kracht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom ook, ik heb nog wel een paar bijna nieuwe naalden die je in je anus kan steken.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat als het er op aankomt je een zeeunuwachtig mannetje bent die niet fatsoenlijk zijn bek durft op te trekken. Die ene video van die prijs dinges van PU dat je in een auto mocht rijden gaf ook weg dat je vol met autisme zit. Ik ben geen dokter maar iedereen kan dat wel zien.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Arendjan Die video werd door een of andere site gehost, volgens mij is het weg, helaas. http://www.pu.nl/artikelen/feature/racen-duitsland-deel-1/ http://www.pu.nl/prijsvraag/Win_een_middagje_circuit_racen_en_VIP_arrangement_naar_Spa.aspx?id=12 Was echt lachwekkend om te zien.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar Ilja, ik ken wel mensen die wel eens wat verkopen en dat zijn eerlijk gezegd redelijk normale mensen. Verder woon ik totaal niet in een ghetto.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, mijn hond (labrador) typte dat. Ik had hier eigenlijk willen plaatsen dat al die mensen DOOD mogen en dat ik in de ghetto woon.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik fietste net naar huis toen tuig op me begon te schieten met AK's. Mijn fietsband sneuvelde en de rest naar huis heb ik moeten lopen. Nog bijna verkracht door een groep enge mannen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...