Ga naar inhoud

Drugs


Saeglopur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 113
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jep, anderhalf jaar geleden toen ik in Amerika was. 2x gedaan met zo'n 2 weken ertussen. Eerste keer was wanzinnig en een hele trip, was een heel chille avond in het stafje met vrienden die ook onder invloed waren. 2e keer was relaxed in huis beetje films kijken (alice in wonderland en yellow submarine) wat ook een hele mooie ervaring was. Is tot nu toe de enige hard drug sie ik heb gebruikt, al sta ik wel open voor andere hallucinatie middelen zoals truffels.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@misterdoa Ah nu komt de aap uit de mouw, jij bent dus een parasiet die over de rug van kinderen salaris incasseert en ik je miezerige flutbaan bedreig. Nu snap ik het. Ik weet heel wat beter hoe jeugdzorg werkt en weet dat 95% van de mensen daar al 10tallen strafbate feiten gepleegd hebben, maar sinds jullie onder de vleugels van de overheid vallen komt grote merendeel van jullie er lange tijd mee weg. En als je wat beter over mijn zaak het gelezen dan wist je dat jeugdzorg gewoon wraak wilde op mijn moeder vanwege kritische houding. Ik heb al zat bereikt in leven, ten eerste heb ik in meerdere landen en op hoge politieke niveau kunnen laten zien hoe corrupt NL is terwijl het zich voordoet als het braafste jongetje van de klas. Ook pik ik steeds meer signalen op dat steeds minder kinderen uit huis worden gerukt omdat jeugdzorg sinds non stop publieke klappen in onze zaak banger is geworden, omdat zij nu zien dat goede oude tijd dat ouders niets terugdeden voorbij is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn kennissen en mijn biologische vader in Rusland maken mee wat Mr. Poetin doet en zij zijn er zeer blij mee. Mr. Poetin heeft ook in onze zaak wat gedaan. In 2013 tijdens zijn staatsbezoek aan NL eiste hij van Timmermans uitleg over de walgelijke behandeling van mijn moeder en mijn broertje en zusje. Timmermans moest later om op een niet politiek correcte manier te zeggen zijn luier verschonen en weigerde daarna de vragen te beantwoorden van de Nederlandse pers over deze gebeurtenis. Dus ook ik heb zeer veel respect voor Mr. Poetin. En er zijn geen slachtoffers van Mr. Poetin, dat is reinste westerse propaganda.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>En nee ik ben er van overtuigt dat Mr. Poetin niets snuift, hij komt uit een andere tijd en is zeer anders opgevoed. Hahaha hoe krijg je het je strot uit? Ik ben ervan overtuigd dat Jimmy Savile best een prima kerel was hij komt uit een andere tijd en is zeer anders opgevoed.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou toch op Avant. Het is duidelijk dat in het westen alle kinderen zo worden opgevoed dat ze op jonge leeftijd al naar het fles grijpen en zich zelf in coma snuiven, en met landen oorlgoen beginnen om olie sinds die idioten steeds nieuwe manieren zoeken om zich te slopen. Met je westerse kut propaganda. Een select groepje rukkers zoals jij en Raul zouden maar wat graag zien dat mr. Putin beneveld grote negerpenissen berijdt, maar de grootste droom van de westen zal nooit uitkomen. Hij heeft zich kapot in een deuk doodgelachen om dat gerucht van deze week. Oh en wat betreft jeugdzorg, alcohol creëert geen getto's, jeugdzorg wel. Vanwege jeugzorgoverlast in vele steden over de hele wereld zijn gedeeltes van deze steden een No go area's geworden. Maar werkelijk fantastisch dat je in die fabel (die overigens niet waar en bovendien verzonnen, dan wel fingeerd is) ingetrapt bent. Ik heb fenomenaal maling aan wat jij vindtd. krijg de W..........
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...