Arendjan Geplaatst: 30 november 2016 Delen Geplaatst: 30 november 2016 Ik ben vandaag in de zee geweest Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 november 2016 Delen Geplaatst: 30 november 2016 Ben echt in de zee geweest. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 30 november 2016 Delen Geplaatst: 30 november 2016 De paus vindt zwarte piet ook racistisch. Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 1 december 2016 Delen Geplaatst: 1 december 2016 Er vloog een fucking hoornaar door mijn kamer. Ik weet niet hoe hij binnen is gekomen want ik heb alles dicht. Hij vloog echt zo fuckin langzaam op mij af alsin ik ga je steken klootzak. Toen sloeg ik hem uit de lucht met mijn lerenmap. Nu kunnen jullie weer rustig slapen. Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bnwr Geplaatst: 1 december 2016 Delen Geplaatst: 1 december 2016 Chill met kankerdunne modellen / Ik moet amper eten bestellen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 1 december 2016 Delen Geplaatst: 1 december 2016 Was wel schrikken zeker? Fijn dat het goed met je gaat x Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 1 december 2016 Delen Geplaatst: 1 december 2016 Ik zit in de trein: "Hey we staan stil want we is voor ons een ongeluk gebeurd. We hebben nog geen idee hoe lang het zou kunnen duren." Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wouter-Morphy Geplaatst: 1 december 2016 Delen Geplaatst: 1 december 2016 Joepie, PG tracking functie is weer terug. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 1 december 2016 Delen Geplaatst: 1 december 2016 >Matched goed bij je kleine Aziatische pikkie. ;) In bed roepen ze wel anders... ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 1 december 2016 Delen Geplaatst: 1 december 2016 Maar dat heeft een andere reden......... ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 1 december 2016 Delen Geplaatst: 1 december 2016 Wel vet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 1 december 2016 Delen Geplaatst: 1 december 2016 >Aah ga weg, hoe kom jij in mijn slaapkamer?! Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 1 december 2016 Delen Geplaatst: 1 december 2016 Grappig dit schreeuwde ik gisteren ook tegen die weps Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 1 december 2016 Delen Geplaatst: 1 december 2016 Die goeie oude tijd, die is altijd zó goed, die gaat nooit. meer. weg. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 1 december 2016 Delen Geplaatst: 1 december 2016 Beetje trekken Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 1 december 2016 Delen Geplaatst: 1 december 2016 De pioneering spirit is mooi Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 1 december 2016 Delen Geplaatst: 1 december 2016 http://www.schuttevaer.nl/indeximages/artikelen_fotos_17159_800.jpg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 1 december 2016 Delen Geplaatst: 1 december 2016 Is het een catamaran? Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 1 december 2016 Delen Geplaatst: 1 december 2016 Ik heb dus een muis in huis. Eentje die niet in een kooi zit. Kwam ik thuis, dat ie een beetje op de leidingen bij de cv in de keuken te zitten. Ik naar 'm toe lopen en bleef ie gewoon zitten. Toen heb ik een spatel gepakt en op z'n neus geslagen. Hij kukelde zo naar beneden en vluchtte wrg onder mn aamrecht. Nu hebben we een muizenval met pindakaas neergezet. Dat schijnt goed te werken. To be continued... Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 1 december 2016 Delen Geplaatst: 1 december 2016 *zat Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 1 december 2016 Delen Geplaatst: 1 december 2016 Aamrecht gebeurd! Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 1 december 2016 Delen Geplaatst: 1 december 2016 Got some change? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wouter-Morphy Geplaatst: 1 december 2016 Delen Geplaatst: 1 december 2016 >Wat? Pokémon Go heeft nu hier ook de functie dat je ziet welke Pokémon er vlakbij een pokestop zitten. Oftewel geen doelloos ronddolen meer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 1 december 2016 Delen Geplaatst: 1 december 2016 Kap met die Pokemon bullshit en neem een voorbeeld aan Kottert. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 1 december 2016 Delen Geplaatst: 1 december 2016 Een kut is een kut Kotter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.