Ga naar inhoud

CDAB 75 [LXXV] Het is altijd donker in de catacomben van de tandarts-assistente


Saeglopur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nou begrijp ik nog wel dat er grote groepen mannen zijn die graag speeksel met elkaar uitwisselen dus dat is tot daar aan toe. Maar als mijn "vrienden" me Nivea lieten drinken (wat mij gewoon redelijk gevaarlijk lijkt?) had ik ze inderdaad op hun bek geslagen. Wat zeg ik? Ik ben een klein, iel, internetmannetje. In het echt was ik simpelweg op zoek gegaan naar normale vrienden.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Is hier iemand ooit eens naar Wenen geweest? En hoe was het daar? Ik ben er nog nooit geweest maar ik zou graag een keer willen gaan vanwege de musea, en met name het Kunsthistorisches Museum (allemaal dikke hoogtepunten aaaaaaarhhh). Ik denk dat twee nachten/drie dagen genoeg is voor een stad als Wenen, maar dat is voor meeste steden wel het geval.

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Behalve Rome dan, daar ben je na een week nog niet uitgekeken.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Wageningen is altijd wel leuk en helaas super druk, maar denk dat je zelf opzoek moet naar artiesten die je het graagst wilt zien. Zolang de artiesten van redelijke kwaliteit zijn vind ik het al prima. Het gaat mij veel meer om de gezelligheid dan om het feit dat je achter 1000 knapen staat die allemaal dat ene nummer van die ene vette artiest moeten filmen. Maar Wageningen > Den HHaag?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haarlem is leuk, voornamelijk omdat je met een grote groep tijdens bands "hey jude" van bieteltjes kan schreeuwen en er sommige mensen die racoon helemaal de bom vinden dat je 100 meter van het podium niet zoveel herrie mag maken en de 13 in een dozijnband goed moet vinden en maar ergens anders moet gaan staan. Ga zelluf ergens anders staan! Overigens heb ik schijt aan conventies. Zeker op Bevrijdingsdag.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil iemand met mij ook een "jij-bent-kinderachtig-nee-jij-bent-zelf-kinderachtig-nietus-want-hij-begon-nee-niet-want-je-begon-zelf-leer-lezen-nou-want-hypocriet-je-bent-zelf-hypocriet-nietes-jij-was-al-hypocriet-nieus-wellus-je-bent-kinderachtig-nee-jij-was-al-kinderachtig-nee-hoor-jij-gaat-er-op-door-nietus-je-gaat-er-zelf-op-door-je-bent-zeker-een-mongool-ofzo-met-zo'n-opmerking-ben-je-zelf-een-mongool-wat-een-kinderachtige-jebentzellufopmerking-je-hebt-zeker-geen-opleiding-gedaan-zelluf"-discussie houden?

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...