Ga naar inhoud

CDAB 75 [LXXV] Het is altijd donker in de catacomben van de tandarts-assistente


Saeglopur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik word op het smoelenboek steeds vaker geconfronteerd met foto's en filmpjes van schaars geklede jongedames met, zoals die hier liefkozend worden genoemd, plakplaatjes. Persoonlijk vind ik dat niet erg. Ik vind Amsterdam een zwaar overschatte kutstad. Zoals eigenlijk alle steden, behalve Maastricht. Echt... Mijn baan is vrij uitzichtloos. Was ik ook maar zo cool om in de WC potten handel te zitten. Dus...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja of gewoon niet. Krijg het idee dat je een beetje moeite hebt met veranderingen hier. Kan je niet zo goed tegen lijkt wel. Elk van die users die je nu noemt hebben meer persoonlijkheid in hun linker teelbal dan jij in je hele lijf dus die debiele rant van je slaat echt helemaal nergens op? En 3ncrypt3d kreeg een ban omdat ie het er naar maakte. Op de manier wasrop hij bezig Was werd het er hier niet leuker op. Slaap lekker poepje van me
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Demon, Klopt, maar Crypt werd ook wel ernstig uitgedaagd.. Alles wat die draken zeiden werd wel getolereerd en toen Crypt het eindelijk zat was had hij opeens alles gedaan. Dat is naar mijn mening echt pure onzin.. Daarbij hadden de mods gewoon netjes moeten melden hoelang zijn ban zou duren maar dat deden ze ook niet..
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Elk van die users die je nu noemt hebben meer persoonlijkheid in hun linker teelbal dan jij in je hele lijf dus die debiele rant van je slaat echt helemaal nergens op? Oh, want jij kent mij zo goed? Jij weet wat ik doe in het dagelijks leven en hoe ik omga met andere. Als iedereen hier zich niet als een halve tering idioot zich gedraagt, zou het anders zijn. Je moet je domme tering harses uit je reet trekken. Zoals ik mij hier gedraag is trollen, maar helaas jou 18 jarige lijfje kan die info niet aan, dus ga je poep roepen die je ziet in je favoriete youtube filmpjes, want vrienden heb je niet. Kleine bitch die je er bent. Kids van jouw leeftijd kunnen alleen maar mainstream discussies aangaan. Geen eigen mening maar met de feiten stroming mee, net als andere andere gappies hier. Pleurt lekker op man, als je niks boeiends te zeggen hebt over wat ik hieronder plaatste, houd je er dan lekker buiten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dit Is geen trollen, dit Is je gewoon aanstellen. En heb meerdere posts van je gezien dusja kan wel inschatten dat je niet ouder bent dan 16 maar das niet belangrijk. Ik heb het idee dat je een beetje boos bent knul, wat zit je dwars? Bevallen nieuwe mensen op de community je niet? Kan je niet zo goed tegen nieuwe mensen? Heb je moeite met verandering? Je mag gewoon eerlijk zijn hoor. We zijn hier allemaal vriendjes en geven om je. Vertel eens wat je dwars zit knul.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...