Ga naar inhoud

CDAB 76 [LXXVI] BRING BACK 3NCRYPT3D!!!


DeltaCrow

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb net even op zijn fb gekeken, www.man-man-man.nl het is bijna nog erger dan zijn gedrag hier. Echt #reuzegeinig.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het een naar idee dat er blijkbaar mensen zijn die er behoefte aan hebben om anderen hun verjaardag op te dringen en hier zelfs hele posts aan wijden, en dat dan vervolgens die posts niet verwijderd worden. Als het jou zou overkomen zou je dit ook niet leuk vinden, Arendjan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen iedereen. Ben mijn tekst van twee uur kwijt doordat pc gehacked is WIN XP en alles met een xbox-controller heb geschreven. Ik hoop hem terug te vinden. zo beschreef ik na een natuurgetrouwe afdwaling wat mijn kat dacht toen die langzaam als een krab richting zetelhoek ging om haar missie: 'verbreek line of sight oogcontact door zeer langzaam achter de zetel te kruipen en laat domme roedelleider - doordat ik zo traag ben - denken dat hij me nog ziet alsof ik niet bewogen heb en met een arendsbik zijn geestelijke hologrambeeld op de geringste beweging gehypnotiseerd gade slaag en net zo'n domme ogen trek als zijzelf. Ik begluur volgens haar 'meesterplan' dus een hallucinatie waardoor zij stiekem op mijn bed kan gaan liggen maffen. Ribbedebie se, whoehahaha!' 'En dan denkt dat slim te zijn en mij dom te vinden hé. Kom kat, ik zie je omhoog gestoken staartpunt terwijl je loopt weer onnatuurlijk snel boven mijn salontafel uitkomen... Of ik je nu zag bewegen of niet,je ging het volgende doen... De badkamer inlopen om te peilen of ik niet lui ben, dan zit je voor me op de grond, wast met voorpoten en dichtgekepen ogen zeer kort, die domme kattenkop. Eet wat brokjes als gewoontevorming die is ontstaan tijdens het levensgevaarlijke territorium driedubbelcheck (de stofzuiger:WHOEEEEE!) Precies dat onbetrouwbaar gladde vel en het vermogen uit te blazen zonder terug in te ademen doen me vermoeden dat het een vermomde potvis is, en mijn roedelleider laar zich al vangen door een potvis vermomd als airco-machine...Vervolgens neemt het de draad weer op waarover het onderwerp gaat. Mijn WIN XP blijft gehacked. Ze kunnen veel, maar een aantal admimistratorrechten niet. Ze klooien wel met alles. Verzenden vooral emails, proberen volledig recht te krijgen door me te verwarren en zo een fout maak en blokkeren alle Browsers,Avast en Malware premium. Teksten? Kwijt maar heb het meeste gebundeld. Ene goedemiddag iedereen en een dikke knuff.

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...