Ga naar inhoud

CDAB 76 [LXXVI] BRING BACK 3NCRYPT3D!!!


DeltaCrow

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Ik kan de verwarring begrijpen. Maar dit valt niet de Mods te verwijten. Want? Dat is echt een ontwijkend antwoord weer. Ten eerste negeren jullie zijn berichten, terwijl hij wil praten over de gang van zaken. Dat je hem dan niet beantwoord vind ik ietwat kinderachtig. Ten tweede, als Encrypted niet geunbanned wordt dan vind ik dat Noatak zijn permaban moet terug krijgen, dan moet je je maar aan de regels houden, zoals jullie je er nu ook aan "houden".
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel een goeie aangezien de helft van de mods de afgelopen 5 maanden niet meer online geweest zijn.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Want? Dat is echt een ontwijkend antwoord weer. Als je nou even doorleest zie je gelijk de reden Velvetje! >Ik moes van encrypted zeggen dat je zijn berichten godverdomme niet moet negeren >Ten eerste negeren jullie zijn berichten Ik heb één bericht van hem gehad om half een 's avonds terwijl ik niet online was.. Daarnaast heeft Crypt zelf gezegd dat hij berichten laat ontvangt door slecht internet. Beetje raar om dan gelijk moord en brand te gaan roepen.

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://strawpoll.me/4284369 Moet crypt unbanned worden?

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

ARENDJAN 4 MOD en dit keer zal ik diegenen die op mij stemmen niet teleurstellen en gewoon mee doen met de finale en die winnen. Op een schone website.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shit, en dan te bedenken dat ik bij die modverkiezing bij de laatste 3 zat en toen passte voor de finale. Had bij nader inzien gewoon mee moeten doen met die finale want nu zien jullie wat voor faggot mod is geworden.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens, ik heb even een **PERSOONLIJKE vraag** aan jullie. **Dit heeft even NIKS te maken met mijn moderatorschap en de uitkomst van de antwoorden zal geen invloed hebben op een bepaalde uitkomst** . Maar STEL, Crypt wordt unbant, hierdoor worden perm bans niet meer serieus genomen en gaan mensen verder met bepaalde acties, aangezien het niet definitief permanent is. Als we hem gebanned houden, 'is de unban van Noatak oneerlijk' volgens sommige users, aangezien hij het wel mocht en de rest niet. Dit was een uitzondering aangezien het van de redactie kwam. Maar toch wil ik graag jullie meningen horen. Vinden jullie dat we permanente bans moeten houden om duidelijke richtlijnen te hebben? Hierdoor zijn de regels duidelijker en hebben we geen uitzonderingen. Of vinden jullie dat permanente bans onder bepaalde voorwaarde kwijtgescholden kunnen worden in overleg met de mods? Hierdoor zijn permanente bans niet definitief permanent meer, aangezien ze in de toekomst KUNNEN worden opgeheven onder bepaalde voorwaarden. Nogmaals, dit is puur vanuit mijzelf om jullie meningen te horen (en over algemene feedback). **Dit hoeft geen enkele invloed te hebben dus wees niet boos als er niks verandert als de meerderheid voor iets stemt.** Ik wil graag **serieuze antwoorden** met **onderbouwde meningen** , zodat we dit **normaal kunnen discussiëren.**

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stem op Arendjan als: - Je 3NCRYPT3D terug wil - Je wilt dat Littedemon in plaats van hem een permaban krijgt vanwege zijn geforceerde niet grappige opmerkingen - Duidelijke regelgeving wil - Jim had moeten winnen

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fixen we meteen deze hele kutsite want in mijn reactie hieronder horen streepjes voor elk voorstel te staan.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Of vinden jullie dat permanente bans onder bepaalde voorwaarde kwijtgescholden kunnen worden in overleg met de mods? Hierdoor zijn permanente bans niet definitief permanent meer, aangezien ze in de toekomst KUNNEN worden opgeheven onder bepaalde voorwaarden. Ik vind dit persoonlijk wel een heel goed idee. Niet alleen voor Noatak en Crypt maar voor iedereen. Wel vind ik dat als dat soort personen zich dan weer niet kunnen gedragen ze echt definitief mogen opflikkeren. Zoals ik al eerder zei, een definitieve laatste kans.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...