Ga naar inhoud

CDAB 76 [LXXVI] BRING BACK 3NCRYPT3D!!!


DeltaCrow

Aanbevolen berichten

Eendracht en recht en vrijheid voor het Nederlandse vaderland! Laat ons allen daarnaar streven broederlijk met hart en hand! Eendracht en recht en vrijheid zijn onderpand van het geluk; |: bloei in de glans van dit geluk, bloei, Nederlands vaderland. :|

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

http://www.pu.nl/community/discussions/discussion/een-openbare-pm-aan-de-pu-redactie/ Omdat hij bij deze weer relevant is. Ten eerste heeft OMGWTFBBQ nog stééds niet uitgelegd waarom de twee dubbelaccounts van Ramon na zijn ban niet als "misdragingen" worden gezien. Ten tweede gaat het in het geval van 3NCRYPT3D en Micha om twee users die blijkbaar via omwegen nog steeds in contact staan met de community, ze zijn nog jong en onbezonnen en hebben een foutje gemaakt. Big. Fucking. Deal. Volgens mij is de afschrikwekkende werking van een permaban en een ban van een jaar of twee identiek. De enige reden om zo moeilijk te doen rondom de bans van Micha en 3NCRYPT3D is de ongelofelijke erectie die je zou kunnen krijgen van "streng" en "rechtvaardig" zijn. Lieve mods, ga in godsnaam bij jezelf te rade wat het grote voordeel is van het gebanned houden van 3NCRYPT3D en Micha t.o.v. deze bans kwijtschelden.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Er is al tien keer een discussie geweest over het unbannen van 3ncrypt3d met elke keer dezelfde conclusie. Gezien ik wel iets beters te doen heb, heb ik geen zin om hier alweer op in te gaan. Ik snap het punt niet. Als hij zich opnieuw misdraagt kan je hem toch gewoon weer opnieuw bannen? Dat is de hele bedoeling van een tweede kans..
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ten eerste heeft OMGWTFBBQ nog stééds niet uitgelegd waarom de twee dubbelaccounts van Ramon na zijn ban niet als "misdragingen" worden gezien. Ik zie in dit verhaal in je link nergens terug. Daarbij is het niet alleen mijn verantwoordelijkheid he, er zijn nog meer mods actief hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat jullie niet aangaven wanneer zijn ban werd ingetrokken.. Niet de fout van jullie zelf bij een ander leggen want je weet zelf ook dondersgoed waarom hij zich (in jullie ogen) bleef misdragen. Kwestie van onduidelijkheid en er niet op willen reageren. Er gebeurt hier gekkere shit en dat word allemaal wel getolereerd maar iemand unbannen die zich bijna een jaar geleden heeft misdragen ho maar...
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Waarom Crypt en Micha uberhaubt naar voren kwamen is mij niet helemaal duidelijk, maar die twee blijven gewoon geband. Zelfs na hun ban konden ze zich blijkbaar niet gedragen en dat geeft aan dat ze niet door hebben dat er ook op het internet gedrag regels zijn. Dit staat in je reactie in dat topic.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Lieve mods, ga in godsnaam bij jezelf te rade wat het grote voordeel is van het gebanned houden van 3NCRYPT3D en Micha t.o.v. deze bans kwijtschelden. Wij hebben vanuit de redactie de opdracht gekregen om het hier gezellig en netjes te houden. Crypt had blijkbaar te veel moeite om zich gewoon te gedragen en ook na een aantal bans had hij het nog steeds niet geleerd. Micha heeft mij iets van 10 keer gevraagd zijn account te bannen (om wat voor reden dan ook..) om vervolgens weer om een unban te zeuren. Bij de laatste keer heb ik hem verteld dat het dit keer ook daadwerkelijk een perm ban zou zijn, want we hadden als mods geen zin meer in zijn praktijken. Hier had hij destijds vrede mee.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Omdat jullie niet aangaven wanneer zijn ban werd ingetrokken.. Niet de fout van jullie zelf bij een ander leggen want je weet zelf ook dondersgoed waarom hij zich (in jullie ogen) bleef misdragen. Wat heeft dit in gods naam met zijn gedrag te maken? Hij kon niet ophouden met etteren, ook niet na een aantal waarschuwingen en bans, dus dan is het gewoon afgelopen. Dat wij niet direct aangaven dat hij een perma ban had, was omdat we dat soort dingen eerst overleggen. Er werd volgens mij unaniem voor een perma ban gekozen, maar niet iedereen reageerde in de eerste 10 seconde van zijn ban.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft geen zin om met die mongool in discussie te gaan, wanneer begrijpen jullie dat nou? Ik heb het vaak genoeg geprobeerd, met soms zelfs als gevolg dat ik zelf werd gebanned. Jullie reacties zijn voer voor OMGWTFBBQ's steeds harder wordende nazipenis.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind juist dat er erg kritisch naar star wars wordt gekeken de laatste drie films (1,2,3) wordt namelijk altijd erg lacherig over gedaan de eerste drie films (4,5,6) zijn daarentegen gewoon goede films (als sci-fi een beetje jouw smaak is) In mijn mening is Star Wars redelijk goed gewaardeerd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...