Ga naar inhoud

Yooka-Laylee


Maikush

Aanbevolen berichten

Ik vind Yooka-Laylee geweldig! Echt een nostalgische, moderne trip van Banjo-Kazooie en Tooie (één van m'n favoriete games). Snap de negatieve recensies niet zo goed, natuurlijk is de game niet perfect en heeft het enkele gebreken, maar dit is bedoeld als een spirituele opvolger van de Banjo-Kazooie serie. Het is dan raar om te zien als de game hierop afgestraft wordt op sommige vlakken, zoals "irritante stemmetjes", wat gewoon letterlijk één op één overgenomen is van de oudere titels. Het kan zijn dat de game je compleet niet aanspreekt, en dat is niet erg. Er zijn inderdaad een paar camera issues, maar de PC versie werkt optimaal op max settings met een GTX 970, dus het technische aspect hoef je geen zorgen over te maken als je een beetje een fatsoenlijke PC hebt. Over consoles durf ik geen uitspraken te doen, maar ik weet wel dat er al perfomance updates zijn uitgebracht. Dit is precies wat ik er van verwacht had, aangezien ik niet mee ga op de 'overhype trainz', ik verwachte gewoon een degelijke platformer wat nostalgie naar boven brengt, en dat doet het zeker. De game is wellicht leuk voor je als je van platformers houdt, maar als je vroeger Banjo-Kazooie hebt gespeeld en het geweldig vond, raad ik je deze game absoluut aan. PS: Heb mezelf gevonden in de credits (opgezocht, nog niet uitgespeeld). https://s29.postimg.org/8h2o9dyrb/CREDITS.png

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...