Ga naar inhoud

CdAB 77 [LXXVII] Kom van dat autodidak af, 'k waarschuw niet meer


Tintalya

Aanbevolen berichten

  • Reacties 998
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

You better run all day and run all night, and keep your dirty feelings deep inside. And if you're takin' your girlfriend out tonight, you better park the car well out of sight. 'Cos if they catch you in the back seat trying to pick her locks, they're gonna send you back to mother in a cardboard box You better run!

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zover ik me nog herinner van een yo!post! filmpje was het email adres: yopost@pu.nl als ik het goed heb... Fysieke post ontvangen ze graag op Richard Holkade 8, 2033PZ te Haarlem!

“A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.”  – Master Yoda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het begon allemaal lang geleden, in een distatopisch gedeelte van het internet. Daar waar de mods oprecht waren, internal server errors enge verhaaltjes waren voor kleine forumusers voor bij een kampvuurGIFje, en toen niemand wist wie Noatak was. Maar alles veranderde toen de poetin natie aanviel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom is de vorige CdAB gesloten bij 463 reacties?

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...