Ga naar inhoud

Welke game speel jij nu?


as_if_i_care

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Ni No Kuni 2: Revenant Kingdom afgelopen week opgepikt toen het in de aanbieding was bij de Game Mania. Grafisch erg mooi en de higgledies vind ik leuker dan verwacht. Tevens vond ik de eerste Kingsmaker trial erg leuk door de verwijzing naar deel 1 en 5 reeten naar die overworld! Minpunten vind ik toch wel het verhaal en de personages. Dun en cliché (Aranella die Evan op het nippertje red en dan dood gaat, nou nou dat heb ik nog nooit in andere games gezien kuch kuch). Evan is gewoon een meisje, punt. Kan er simpelweg geen jongen in zien. Sommige stukken voelen ook gerushed aan. Heb pas 5 uurtjes op de teller en het is zeker een goede game waar ik verder veel plezier aan ga beleven. Echter is deze game wat minder en heeft het niet de impact die deel 1 op mij had.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nocturne en Digital Devil Saga zijn er toch alleen voor de PS2? Van wat ik weet tenminste. Wat Persona 1 betreft, de PSP versie heeft een andere soundtrack, geen debiele lokalisatie en een belangrijke questlijn die de Engels talige PS1 versies niet hadden, ook de resolutie is wat opgekrik en heeft een 16:9 verhouding. Daarnaast is de encounter rate ook een stuk hoger.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...