Ga naar inhoud

Welke game speel jij nu?


as_if_i_care

Aanbevolen berichten

Vandaag zo lijkt me een erg goede aankoop gedaan. Fallout New Vegas om de serie nog een kans te geven aangezien ik deel 3 maar saai vond, ik had dan toendertijd ook best wat minder geduld maar door alle (MMO)RPG's is dat heel wat anders, en Bioshock (deel 1) omdat ik hem ook zag liggen en bedacht dat het toch een bekroonde serie is en er al weer een 3e deel aankomt. Beide gekocht voor in totaal 23 euro, niet slecht dus imo.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben eergister begonnen met Bioshock. Ik heb hem nog nooit gespeeld, maar het is echt geniaal. De omgeving, het verhaal, de lichte horrorelementen en de algehele sfeer van de game is iets wat ik nog nooit in wat voor mediavorm dan ook heb gezien. Ook ga ik morgen beginnen aan Pokemon Crystal. Is de game waar ik de verreweg de meeste uren van mijn leven in heb gestoken. Ga nu weer voor het eerst in meer dan 8 jaar de game spelen en ik hoop dat ie nog steeds zo episch is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...