pieuw Geplaatst: 12 oktober 2012 Delen Geplaatst: 12 oktober 2012 Mgs4 en gt5 op de.. (waar anders op?) ps3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pieuw Geplaatst: 12 oktober 2012 Delen Geplaatst: 12 oktober 2012 Helaas had dat spel maar 2 cd's Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiebeamalur Geplaatst: 12 oktober 2012 Delen Geplaatst: 12 oktober 2012 BF3 weer bezig om lekker te levelen en nog steeds Borderlands, ik zit nu even vast maar ga dit weekend proberen om die boss te verslaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
as_if_i_care Geplaatst: 13 oktober 2012 Delen Geplaatst: 13 oktober 2012 Ja tijd is en blijft toch altijd een probleem met al die goede games die er altijd uitkomen. Dat was wel anders toen ik jong was, toen had ik geen geld voor games en moest ik wachten op mijn verjaardag en sinterklaas tot ik weer wat nieuws kon spelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
XpreSsioN Geplaatst: 13 oktober 2012 Delen Geplaatst: 13 oktober 2012 DISHONORED!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
smiekero Geplaatst: 14 oktober 2012 Delen Geplaatst: 14 oktober 2012 Ik speel alle Hitmans nog ff uit voor de release van Absolution. Tevens speel ik 's avonds een paar potjes League of Legends via Skype. Wist trouwens niet dat Skype zoveel lag kon veroorzaken... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
as_if_i_care Geplaatst: 14 oktober 2012 Delen Geplaatst: 14 oktober 2012 Aliens: Infestation (DS) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thominator Geplaatst: 14 oktober 2012 Delen Geplaatst: 14 oktober 2012 Pokémon White Version 2, ga er zometeen maar weer eens mee verder. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
as_if_i_care Geplaatst: 15 oktober 2012 Delen Geplaatst: 15 oktober 2012 Otogi 2: Immortal Warriors (xbox) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shannyishere Geplaatst: 15 oktober 2012 Delen Geplaatst: 15 oktober 2012 Dishonored en Skyrim. 'k Kan hem maar niet neerleggen. Ik heb zelfs de games op een kleine externe hardeschijf gezet en neem die regelmatig mee naar school. Er gaat niks boven een game om even te ontstressen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
archilles392 Geplaatst: 17 oktober 2012 Delen Geplaatst: 17 oktober 2012 Ik speel nog steeds Skyrim, je kan gewoon altijd dingen blijven doen, en dat is gewoon geweldig. Ook speel ik de online game LoL (League of Legends). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohneyBurrito Geplaatst: 17 oktober 2012 Delen Geplaatst: 17 oktober 2012 Prototype 2! Als deze is uitgespeeld koop ik Sleeping Dogs! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 18 oktober 2012 Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 Saints Row: The third. Ik heb hem afgelopen zaterdag van een vriend geleend, en heb nu een hele herfstvakantie om hem uit te spelen. Briljante game, trouwens! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GrandWizard Geplaatst: 18 oktober 2012 Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 Op dit moment Spec Ops: The Line en The Godfather 2. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dratora Geplaatst: 18 oktober 2012 Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 Ik ben weer begonnen aan Dragon Age: Origins. Dat mag ook wel nadat ik al mijn saves ben verloren na crashes, nieuwe pc en herinstallaties van windows... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Xord Geplaatst: 18 oktober 2012 Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 Dishorored, vandaag gekregen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BoemerHD Geplaatst: 18 oktober 2012 Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 Nu, net 10 minuutjes geleden begonnen met BF3! Ja, ik heb hem al uitgespeeld. Maar dat was op easy en op mijn oude crappy laptop. Nu op mijn nieuwe met alles op Ultra, wat een ervaring zeg! En op z'n allermoeilijkst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bertjuuhh182 Geplaatst: 18 oktober 2012 Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 anno 1404 de laatste missie en borderlands 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
as_if_i_care Geplaatst: 19 oktober 2012 Delen Geplaatst: 19 oktober 2012 Obscure (xbox) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lorenzovbeek Geplaatst: 19 oktober 2012 Delen Geplaatst: 19 oktober 2012 dishornered en borderlands 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lorenzovbeek Geplaatst: 19 oktober 2012 Delen Geplaatst: 19 oktober 2012 en de online game need for speed world Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaronBonk Geplaatst: 19 oktober 2012 Delen Geplaatst: 19 oktober 2012 Ben me toch maar gaan wagen aan het boosten van de mp van AC Brotherhood. Platinum here I come! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kim Jong Un Geplaatst: 21 oktober 2012 Delen Geplaatst: 21 oktober 2012 Ik heb SimCity 4: Deluxe maar weer eens opgepakt. O mijn god wat is-ie verslavend. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AwesomeUnicorn Geplaatst: 21 oktober 2012 Delen Geplaatst: 21 oktober 2012 Oblivion. Mijn broer zag 'm liggen voor acht euro... Ik hou normaal niet zo van RPG's, maar ik heb er ondertussen dertig uur in zitten... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
as_if_i_care Geplaatst: 21 oktober 2012 Delen Geplaatst: 21 oktober 2012 Zijn geld meer dan waard dan. ;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.