Ga naar inhoud

Welke game speel jij nu?


as_if_i_care

Aanbevolen berichten

Sorry voor de late reactie. Ja ik vind het een aanrader als je van het genre houdt. Ietwat clunky controls en verouderde graphics passen toch bij de sfeer vind ik. En neem de tijd voor dit spel anders ga je veel te snel dood. Goed nadenken wat je doet en nogmaals de tijd nemen en je zult minder gefrustreerd raken zoal Wouter beschrijft in zijn review.
Link naar reactie
Delen op andere sites

pff dat is kut. Had hem al een klein beetje gespeeld met een maat, maar vond het toen ook al saai en blij. Hoorde dat 13-2 beter was, maar volgens jou dus niet? Het spel is wel mooi ja, maar voor een spel dat waarschijnlijk meer dan 200 uur duurt heb ik daar niet veel aan. Misschien een andere keer dan Wil best graag weer een FF spelen, maar na 10 is het allemaal kut.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet echt het waard nee... Tenzij je te veel vrije tijd hebt! ;) Ik heb trouwens FF14 ook gespeeld maar ik vond dat persoonlijk super oppervlakkig... Area en personages hadden voor mij niet genoeg diepgang maar het neemt niet weg dat het een mooi spel is met een prima gameplay! Maar misschien komt het omdat ik 8 jaar lang WoW heb gespeeld en dat niet kan vergeten :P.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...