Ga naar inhoud

Vast, in m'n geheugen gegrift!


patrololol

Aanbevolen berichten

Ik zag vandaag weer wat Ratchet and Clank reboot gameplay en het haalde me weer helemaal terug naar vroeger, toen het nog heel eerst was zeg maar. Ik zag de knotsgekke wapens, platform actie en gewoon vette gameplay, en opeens was ik weer helemaal het jochie van 6/7 jaar zittend op de bank wachtend op sinterklaas(de cadeau's dan die baardaap is *spoiler alert* fake as fuck). En ja hoor na alle cadeau's geopend te hebben en ladingen pepernoten in m'n mik gestouwd kwam mijn vader met een grote doos aanzetten. De doos die levens veranderd om het zo te zeggen. Ik en m'n broer openen de doos en jawel daar ligt ie dan: een fucking playstation 2! We sprongen, juichten en knuffelden elkaar van blijdschap want we hadden al eerdere keren gegamed bij onze neven maar we hadden zelf nooit een console gehad. naast de doos lag een cd met demo's erop en fifa. Natuurlijk omdat m'n broer de oudste was mocht hij eerst een uur fifa, maar dat maakte niet uit want ik keek fijn mee. Ik was aan de beurt en knalde direct de demo cd erin en klikte het eerste de beste spel aan. BOEM, fucking Ratchet en Clank, over het eerste level deed ik alleen al een uur maar ik was hooked. Totdat ik bij het 2e level kwam(black nogwattes) meteen aan het begin kwam ik niet verder met de jump uren heb ik gejumpt maar ik kwam niet verder. Toen op de dag dat mijn broertje geboren werd haalde ik de sprong. Ik juichde en was de hele dag blij, als familie vroeg of ik blij was met mijn broertje zei ik ja, maar vanbinnen dacht ik: nee ouwe taart nu heb ik nog iemand om de playstation mee te delen en ik heb het level net gehaald. wat is jouw eerste echte game herinnering?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...