Ga naar inhoud

Krijgen we nog wat te horen over die Wildstar bèta key giveaway?


Magmamax

Aanbevolen berichten

Ik wil niet ondankbaar doen of iets dergelijks, maar ik vroeg mij gewoon af of er nog wat gaat gebeuren met die bèta key giveaway van Wildstar een paar dagen terug. Er stond dat de prijsvraag tot 14 augustus beantwoord kon worden, en ondertussen is het 17 augustus zonder er wat van gehoord te hebben. Wat ik me dus afvroeg: kunnen we die keys nog verwachten? Of word de actie afgelast omdat slechts 12 mensen de vraag hadden beantwoord, terwijl er maar liefst 25 keys weggegeven zouden worden (blijkbaar is er niet meer zo veel interesse in het spel :I)? Want met dit rukweer de laatste tijd zou een nieuwe mmo niet mis zijn. Alvast bedankt! PS: Misschien een idee om bij de (volgens mij) aankomende nieuwe PU site bij een prijsvraag aan te tonen of 'ie al door iemand is gewonnen? Want ik heb zo'n idee dat op het einde van elke prijsvraag haast niemand echt weet of de prijs al is weggegeven of niet (behalve de gelukkige, en de enige manier om de weten dat de prijs is gevallen is dus als deze gelukkige het post. En dat is een beetje onhandig).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...