Ga naar inhoud

CdAB 84 [LXXXIV] VANDAAG IS ROOD


Geel

Aanbevolen berichten

  • Reacties 821
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja, vond ik ook wel. Daarnaast zijn het ook maar een beperkt aantal stellingen. Meeste stellingen leiden je naar ''libertarian'' terwijl ze in de Nederlandse maatschappij als voor de hand liggend gezien worden (zoals dat abortus legaal zou moeten zijn.. tenminste, ik denk dat het hier vrij voor de hand liggend is dat het zo is. Als ik het mis heb dan hoor ik het graag)

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

mm, niet per se op die manier het is namelijk een kieswijzer voor het verenigd koninkrijk. Vergeleken met Nederlands, heeft het VK veel meer verschillende groepen van significante grootte zoals de republicans versus de unionists, de katholieken versus de anglicanen, veel immigranten uit oude koloniën etc. abortus is niet zo 'vanzelfsprekend' als hier het ging me meer om sommige vragen die eigenlijk twee verschillende dingen vragen of woorden zoals "always" (don't quote me on this), die ervoor zorgen dat mensen toch voor de wat minder extreme antwoorden gaan

kikker4.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Do not go gentle into that good night, Old age should burn and rave at close of day; Rage, rage against the dying of the light. Though wise men at their end know dark is right, Because their words had forked no lightning they Do not go gentle into that good night. Rage, rage against the dying of the light."
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...