Ga naar inhoud

Op wie uit de community ben jij verliefd?


marCiano

Aanbevolen berichten

  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...
  • 3 jaren later...
Ik zit met hem in een Whatsapp-groep, waar ook Doornroosje, Dunnedraak, Ramon, Roastednerd, Roan en bnwr in zitten. We zoeken nog soldaten.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Prima, verveel me toch de pleuris vanwege die kutpandemie. Nice. >Ik wil wel in dat groep. ik kan wel voor wat nattigheid zorgen if hou know what i mean. haha

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik zit met hem in een Whatsapp-groep, waar ook Doornroosje, Dunnedraak, Ramon, Roastednerd, Roan en bnwr in zitten. We zoeken nog soldaten. Ho joh! Leeft die nog? Ik heb er jaren geleden ook ooit ingezeten, maar toen kreeg op een gegeven een nieuwe telefoon en heb toen nooit meer de moeite genomen om het opnieuw te vragen, staat me bij. Zou ik bij deze ook weer mogen worden toegevoegd? Lijkt me enig :))))
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...