Ga naar inhoud

CDAB 85 [LXXXV] Wie een hond wil slaan, kan gemakkelijk een hamer vinden


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 843
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Mijn punt was dat het dus niet per se hoeft te liggen aan de instroom van vluchtelingen, maar aan geradicaliseerde mannen van eigen bodem. Dat zou je kunnen afleiden uit bovenstaand bericht wanneer je het daadwerkelijk goed had gelezen en geen kankermongool was. Het eerste Syrische paspoort is al gevonden, dus ik denk het niet Bart.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Mijn punt was dat het dus niet per se hoeft te liggen aan de instroom van vluchtelingen, maar aan geradicaliseerde mannen van eigen bodem. Dat zou je kunnen afleiden uit bovenstaand bericht wanneer je het daadwerkelijk goed had gelezen en geen kankermongool was. classic

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kwam vannacht thuis en hoorde van wat er in Parijs gaande was. Ik facebook checken en ja hoor, het eerste dat ik zie zijn de domme tyfustokkies die meteen ''GRENZEN DICHT ALLE VLUCHTELINGEN ZIJN TERRORISTEN'' lopen te schreeuwen. Als het eerste waar je aan denkt na zulke aanslagen is dat je weer een lekker argument hebt op je toch al waardeloze stelling dat vluchtelingen niet opgenomen moet worden, terwijl er nog helemaal niets bekend is over de daders, ben je wat mij betreft echt gezakt tot het dieptepunt.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso vind ik dat die mensen helemaal geen mening mogen hebben. Ik wil niet generaliseren maar het valt me toch op dat het gros van de mensen dat dit soort dingen post een IQ heeft van onder de 100 heeft, werkloos is of een simpel baantje heeft, zwaar racistisch is en zich nooit in het onderwerp heeft verdiept maar gewoon luistert naar die blonde mongool, om vervolgens als iemand een goed onderbouwde redenatie geeft waarom de persoon in kwestie geen gelijk heeft dingen gaat roepen als ''ga weg kk ei je weet niks wacht maar tot over 5 jaar''. En zeg nou zelf: Hoe vaak hebben vluchtelingen uit welk land dan ook aanslagen gepleegd in Europa? Grenzen dicht is geen oplossing, terroristen weten echt wel binnen te komen als ze dat graag willen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het hoeft ook nog steeds niet te liggen aan de instroom :)))))))))))))))))))))))))))))) Wacht nou maar met het trekken van voorbarige conclusies. Als het grootste deel van die aanslagplegers bestaat uit ''Syrische vluchtelingen'' dan ben ik je man.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het nu over de mensen die al maanden, en sinds vandaag al helemaal, lopen te bléren dat ''de grenzen dichtmoeten''. Ik heb het niet over jou die op zijn minst nog met argumenten komt en volgens mij nog wel een beetje hersenen hebt. Voel je niet meteen aangevallen Hilda.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het over een helaas toch wel groot deel van de Nederlandse bevolking dat bestaat uit aso mongooltjes met een nogal beperkt wereldvreemd beeld van de situatie. Dat dit zo'n grote groep is vind ik trouwens ook best wel zorgelijk. Die tokkies die met zijn allen bijvoorbeeld een AZC bestormden, dat soort dingen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Het hoeft ook nog steeds niet te liggen aan de instroom :)))))))))))))))))))))))))))))) >Wacht nou maar met het trekken van voorbarige conclusies. Als het grootste deel van die aanslagplegers bestaat uit ''Syrische vluchtelingen'' dan ben ik je man. Jawel, want er is dan toch één van de terroristen minimaal al ingestroomd met de vluchtelingen? Maar goed ja je hebt gelijk, gooi die grenzen maar weer wagenwijd open zonder enige controle, veel veiliger inderdaad. :))))))))))))))))))))))))))))))))))

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn twee soorten grenzen dicht :))))))) Grenzen dicht waar die tokkies het over hebben, is grenzen dicht als in ''alle vluchtelingen moeten op kk-en en er mag niemand meer in''. Dat is ook precies wat Geert Wilders in die tweet bedoelde. De andere grenzen dicht is waar jij het over hebt, en waar ik het ook mee eens ben ja. Ik ben ook voor zware controles aan de grens want je weet maar nooit. Jij legt mij nu in de mond dat ik heb gezegd dat de grenzen wagenwijd open moeten, dat heb ik nooit gezegd :)))))))))))))

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Dat dit zo'n grote groep is vind ik trouwens ook best wel zorgelijk. Die tokkies die met zijn allen bijvoorbeeld een AZC bestormden, dat soort dingen Komt omdat er vanuit de politiek geen intellectueel rechts geluid is. Dan gaat iedereen als schaapjes achter die man met dat blonde haar aan.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...