API361 Geplaatst: 10 november 2015 Delen Geplaatst: 10 november 2015 Beste medegamers, Ik kom hier al een teitje en zou graag met een antal van julie wille game.Mischien is het een leuk ide om mense die mbo nivo 3 same te late game. Andere gebruikers hier zijn veels te grote nerds. zo scholt een me uit voor bloedzuiger. ( Dat is tog zon wormpje die bloed zuigt ofzo? xD) Ik zit zelf op de alfa en ik studer bevijliging. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 10 november 2015 Delen Geplaatst: 10 november 2015 Bedankd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 12 november 2015 Delen Geplaatst: 12 november 2015 Dunne is een vaste klant van dumpert. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 12 november 2015 Delen Geplaatst: 12 november 2015 Mike.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 13 november 2015 Delen Geplaatst: 13 november 2015 @Yayoo mike is een beetje de retard van de PU. Laat die jongen toch Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 13 november 2015 Delen Geplaatst: 13 november 2015 Ik zou hem laten als die niet zo stront bijdehand was. Oh en mensen verbeteren en aanspreken op shit wat hij zelf niet eens kan. (zoals spellen) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 13 november 2015 Delen Geplaatst: 13 november 2015 Dont feed the troll man Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.