Ga naar inhoud

Top 5 Game-personages


archilles392

Aanbevolen berichten

  • Reacties 147
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

1. Adam Jensen, want hij is gewoon een badass cyborg en is goed "gevoiced" 2. Batman, because Batman 3. Sam Fisher, want ook hij is goed ingesproken (helaas niet in Blacklist), en hij stealth killed iedereen gewoon als een baas. 4. Corvo, ook al haat ik hoofdpersonages die geen fucking woord zeggen, hij heeft wel coole powers &gadgets 5. Soap, want na een marathon van alle Modern Warfare campaigns had ik toch wel een soort band met hem, en toen hij dood ging voelde ik me zelfs een beetje emotioneel worden
Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Heavy Cavalry Archer (AoE2) 2. Dancing Spear Guy (Yoshi's Island DS) 3. De mii van mijzelf die ik ooit op iemands wii maakte 4. Ik wilde ook iets met Tetris doen maar Outlaw "beat me to the punch" zoals ze dat in het Engels zo mooi kunnen uitdrukken. 5. De mii van mijzelf die ik ooit op iemand anders zijn wii maakte.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch nog wat veranderingen. 1. Nathan Drake (Uncharted, jep hij is hetzelfde gebleven.) 2. Rios (Army of TWO, heb dus AoT:TDC uitgespeeld *spoiler alert* en Salem is dus echt een klootzak.) 3. Vaas Montenegro (Far Cry 3.) 4. Lara Croft (Tomb Raider.) 5. Max Payne (Max Payne.)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Ik ga echt een top 10 moeten maken want ik kan niet kiezen. 1. Master Chief (Halo) 2. Joel (The Last of Us) 3. Max Payne (Max Payne 3) 4. The Joker (Batman Arkham spellen) 5. Marcus Fenix (Gears of War) 6. Grunt (Mass Effect) 7. Altaïr Ibn-La'Ahad (Assasin's Creed) 8. Crash Bandicoot (Crash Bandicoot) 9. Kratos (God of War) 10. Alduin (Skyrim)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...