Ga naar inhoud

Top 5 Game-personages


archilles392

Aanbevolen berichten

  • Reacties 147
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

1. Daxter (Jak & Daxter) omdat hij Hilarisch is! 2. Jak (Jak & Daxter) omdat hij een badass met dikke guns, een jetboard en Light & Dark powers is. 3. Ezio Auditore Da Firenze (Assassin's Creed) omdat hij een ladykiller en een badass is. 4. Elke Helghast (van de Killzone franchise) omdat ze allemaal zo evil zijn >:D 5. Pathuurnax (TES 5: Skyrim) vanwege zijn inspirationele teksten waarvan dit de beste is: "What is Better? To be born good over to overcome your evil nature through great effort?"
Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Eigenlijk vind ik alle personages uit Final Fantasy 7 wel meesterlijk goed gedaan. Uiteindelijk wint Cloud Strife het van de rest. Dat klinkt cliché en dat is het ook. Maar als karakter vind ik hem gewoon heel stoer. Hij is in zichzelf getrokken en worstelt met zijn gedachten over wie en zelfs wat hij nou eigenlijk is. Daarnaast is hij een allemans vriend en red hij ook nog eventjes de wereld. Twee keer als je Advent Children meetelt. 2. In de Ratchet and Clank serie heb ik ook meer personages die ik wel cool vind. Clank; wiseguy en grappig op zijn manier. Captain Qwark; altijd met de eer strijken en keihard falen. En The Plumber; omdat hij gewoon vet is en soms geinige opmerking maakt. Maar als ik van die drie een favoriet moet kiezen dan is dat Captain Qwark. 3. Ezio van Assassin's Creed 2. Van de AC serie vind ik hem een boeiender personage dan Connor en Altaïr. Van Altaïr is voor de hand liggend. Hij had als personage nauwelijks verhaal. Maar Connor vind ik ook niet zo geweldig. Hij speelt altijd de nobele dude en ik heb liever iemand met inhoud dan zo'n slappe drol. Ezio zie je opgroeien van rokkenjager tot meester assassin. In Brotherhood en Revelations vond ik hem dan weer minder. Hij maakte niet echt meer ontwikkeling door en het bleef mij gewoon storen dat een man van zijn leeftijd zo makkelijk door Rome en Constantinopel zat te klauteren. Dat is gewoon niet geloofwaardig en deed voor mij afbreuk aan de game. 4. Cole van Infamous. Een awesome superheld die knap bedacht is door Sucker Punch. Ik werd echt meegetrokken in het verhaal en het had een geniale plottwist aan het eind. Je kon zelf kiezen of Cole een braverikje was of een boefje. Maar met die laatste kreeg je eigenlijk meer spectaculaire powers en was daarom leuker om te spelen. Deel 2 had ook een mooi eind. Maar gaf me niet hetzelfde gevoel als wat ik van het origineel had na het uitspelen. 5. Daxter van de Jak and Daxter serie. De rest van de cast vind ik qua karakter niet echt interessant. Soms waren er dialogen met hem waarbij ik mezelf echt even voor het hoofd sloeg over hoe dom en grappig tegelijkertijd hij wel niet is. Overigens ben ik het eens dat Luigi cooler is dan Mario. Hij staat niet in mijn top vijf, maar hij heeft tenminste nog een karakter. Mario daarentegen helemaal niet. Zoals ik al eerder zij. Je hebt hem eigenlijk alleen maar onder de knoppen en hij springt een tig aantal Goombas plat en vreet paddo's waar hij van groeit en vuurballen mee uit zijn handpalmen kan schieten. Maar nog nooit heeft hij echt een verhaal gehad ofzo.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
1 Sora\Roxas ( Kingdom Hearts series) het spel is geweldig en bij een spel hoor hoofdpersonen. 2 Jimmy Hopkins ( Canis Canem Edit\ Bully) Op 15 jarige leeftijd al een kleine badass. 3 Vito Scaletta (Mafia 2) Vito is een sympathieke jongen van de mafia! 4 de hoofspersonen van Saints Row 1 ( Julius, Dex, Troy, Johnny Gat) ik vond het spel al bij de release te gek en toen ik het begin 2011 eindelijk mocht spelen super deze gasten maken het spel top! 5 Luigi ( super mario) Mario word veel genoemd maar een sidekick als Luigi is handig!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
Ik blaas dit topic weer nieuw leven in, omdat het een goed topic is. 1. Linebeck. ( Zelda Phantom Hourglass) 2. Fawful ( Mario & Luigie serie) 3. Vaas ( Far Cry 3) 4. Bowser Jr ( Mario) 5. Brucy ( GTA IV)

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...