Ga naar inhoud

E3 2016


Roald

Aanbevolen berichten

  • Reacties 93
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Juah ik ben vooral benieuwd hoe ze het gaan doen met de gebruikers van de originele consoles. Bij de manier waarop ik het zie gaan ze of de originele consoles pittig benadelen, of zijn de voordelen van een nieuwe dure console miniem. Hoe dan ook met die twee opties ga je sowieso een deel van je klanten op de teentjes trappen. Ze zeggen echter wel dat ze denken aan beide varianten van de consoles. Maar ik ben echt benieuwd waarvoor ze gaan kiezen wanneer het bijvoorbeeld aankomt op een online match in CoD of Battlefield. De console spelers met 60fps zullen echt keihard gehakt maken van de spelers met 30fps. En als ze ervoor kiezen beide consoles op 30fps te laten afspelen, dan zie ik niet zozeer het voordeel van een Scorpio of Neo in. Daarnaast denk ik dat beide fabrikanten in het begin nog wel netjes om zullen gaan met de originele console owners. Maar dat je aan het einde van de generatie duidelijk gaat zien dat de originele varianten consoles niet meer geheel mee kunnen lopen met de nieuwe games. Je zag dat bijvoorbeeld ook vorige generatie met de originele PS3, die kon nog amper GTA V afspelen met zijn oude techniek, terwijl de PS3-slim helemaal niet zoveel verschilde met qua ‘nieuwe’ hardware. Aan het einde denk ik gewoon dat iedereen even goed moet nadenken en dan vervolgens gewoon een PC kopen, dat is de enige goede optie.

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoewel de e3 presentatie van Sony super goed was, ben ik eerlijk gezegd zelf niet heel erg onder de indruk van de games die ze lieten zien. Horizon en The Last Guardian lijken mij vet. Maar voor de rest van die games heb ik nog een beetje meh. Days Gone ziet er een beetje uit als een try-hard The Last of Us. Net alsof Bend iets te graag geliefd wilt worden in de industrie dus daarom maar Naughty Dogs nadoet. Crash Bandicoot was natuurlijk een geweldig spel! Maar hoe the fuck gaan ze PS1 gameplay nog leuk maken zo rond 2018? Ik weet niet of iemand laatst een certain game gedaan heeft waar je een Crash level kon spelen, maar die shit is gewoon echt keihard outdated, inclusief die gameplay. Dus waarschijnlijk wordt die remake een ander soort spel als het origineel. Daarnaast zijn ze waarschijnlijk nog niet heel veel in die ontwikkeling want we kregen niet eens één screenshot te zien. God of War zag er wel oké uit. Heb echter nooit een game uit deze serie gedaan, dus ik oordeel er niet over. Detroit is gewoon weer een typische Quantic Dream game. Leuk, maar waarschijnlijk niet 60 euro leuk. Spider man; mheh, superhelden games. Maar Insomniac maakt er waarschijnlijk wel wat moois van. En de Death Standing game was een mooie WTF trailer, maar we weten nog gewoons niks over dat spel.

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had graag wat gezien van de nieuwe Assassins Creed-game, die zich hopelijk in Egypte afspeelt. Ik verwacht dat de mensen achter Black Flag er wel iets moois van maken. Ook miste ik een vervolg op Red Dead Redemption en iets van Naughty Dog. Over de persconferenties zelf valt maar één ding te zeggen; Sony is de onbetwiste winnaar. Nintendo moet van hele goede huizen komen om dit te overtreffen (lees: iets in de trant van gameplay beelden Zelda, onthulling NX, 3D Pokémon RPG voor Wii U / NX en nieuwe 3D Mario.)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom op, je weet toch wel wat meer van de game industrie dan dit. Zijn nog steeds genoeg gamers die een console prefereren over een game pc om vele redenen. Voor mij persoonlijk is het gewoon een gemak. Lekker onderuit op de bank en als er vrienden langs komen geen probleem. Verder fijne manier van spelen met games lenen, doorverkoop waardoor je als je het goed speelt geen bal betaald voor games (al is dit ook wel extreem voordelig in mijn situatie). Ook veel vrienden van mij zijn gewoon console gamers. Een aantal goede vrienden van mij zijn gewoon niet zo fanatiek in gamen en moeten niks met een bakbeest van een pc, en ik wil gewoon met hen kunnen samen gamen. Dit is persoonlijk, en zullen zat redenen zijn waarom andere miljoenen gamers consoles fijner vinden. Dat je PC gamen de enige goede optie noemt vind ik dan ook wel erg kortzichtig van je, Orangemic. Zou hier eerder een Scorpio in huis komen dan een game-PC.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sony had de beste show dit jaar, grotendeels vanwege hoe het in elkaar zat. De nieuwe titels van deze E3 waar ik het meest naar uit kijk: Forza Horizon 3, God of War, We Happy Few en Spidey. Verder ook dikke shit wat al was aangekondigd: Gears of War 4, Horizon, Battlefield 1, Inside, Sea of Thieves, Scalebound, South Park, Wildlands, Fifa 17, Skyrim SE en Project Scorpio. Wel een mooi jaartje al met al, al is het jammer van de leaks, verpest toch een beetje de hype rond E3.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Persconferentie / game van de show: 1. Sony / God of War 2. Ubisoft / South Park: The Fractured But Whole 3. Bethesda / Prey 4. Microsoft / We Happy Few 5. EA / Star Wars game van Visceral 6. Nintendo / The Legend of Zelda: Breath of the Wild 7. PC Gaming Show / geen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...