Ga naar inhoud

CdAB 98 [XCVIII] De honderd halen we nooit


Maanwel

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Werkt niet .... Kheb een bittorent file omgezet naar wva, lukte niet.radio speelt het niet af. Kheb youtube geprobeerd om te zetten, maar die maakt er opeens 6 uur van. Kheb de originele muziek cd gedownload en omgezet, werkt niet. Radio pakt het niet. Kheb geprobeerd via Amazon het nr los te kopen voor een euro, werkt niet. Kheb een youtube nr via wmp geprobeerd te branden, mag niet want ik heb niet de auteursrechten. Echt super fijn dat ze op het stadhuis geen usb apparatuur hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien zoeken naar een .FLAC versie van de CD en die omzetten naar WAV en dan branden. Of alleen dat ene nummer eruit halen, omzetten naar WAV en dan branden. Weet het anders ook niet, complete CD's brand ik via een .cue file want dan weet ik zeker dat ik een 1 op 1 kopie heb. En echt tering raar dat ze niet gewoon een tablet, laptop of PC voor muziek shit gebruiken. Geen idee over dat Malware WP, heb een hele oude versie op Windows aangezien er steeds meer onnodige meuk bij kwam.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...