Ga naar inhoud

CdAB 98 [XCVIII] De honderd halen we nooit


Maanwel

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Draak, je houdt blijkbaar niet van Apple zo te lezen, dat kan en dat mag. Ik vraag me altijd af waarom mensen (voornamelijk Samsung/LG/Sony/Huawei-Android'fanboys) Apple vaak lopen te bashen zodra ze een nieuw product uitbrengen. Beter kies je gewoon voor het product waarvan jij denkt dat het beste bij je past. Apple producten zijn niet per definitie slecht ofzo.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Wie zegt dat Apple ze heeft uitgevonden dan? Apple fanboys, apple bijna zelf en zelfs op het nieuws hebben ze het over. WTF? Ik wil relevant nieuws horen voordat ik naar school ga en niet dat apple weer een marketingdoos heeft opengetrokken. >>Ik vraag me altijd af waarom mensen (voornamelijk Samsung/LG/Sony/Huawei-Android'fanboys) Apple vaak lopen te bashen zodra ze een nieuw product uitbrengen. Beter kies je gewoon voor het product waarvan jij denkt dat het beste bij je past. Actie reactie. Apple fanboys zijn altijd enorm lyrisch over een hun product, het is standaard superieur aan alle android telefoons. Waarom? Duurder en een leuk merkje, ik snap nog steeds niet wat dat bij elektronica boeit. Bovendien heb ik geen van de merken die jij boven hebt opgenoemd. >>Verder zijn de specs altijd goed, meestal de snelste telefoon in de tests, en er zit een prima camera Snelste waarin? Bellen, facebooken en appen? Want daarvoor gebruiken de meeste iphone fans hun telefoon aangezien de appstore zo enorm gelimiteerd is. En verder is het een prijs kwaliteit dingetje, je betaalt het drie dubbele voor hetzelfde, of zelfs minder. Maar goed dan staat er wel een leuk appeltje op. Ps: ik doe niet aan nuance, altijd=vaak iedereen=een grote groep. Ik ga er van uit dat jullie intiligent en wijs genoeg zijn om er overheen te lezen.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Wat wil je nog meer? Goed ik snap ook niet waarom een telefoon 'mooi' moet staan, afgezien van het feit dat dit een smaak dingetje is. Elke telefoon is tegenwoordig vierkant en plat, super mooi. Maar of de telefoon zit in je zak, in je hand of aan je oor. Oftewel, niemand ziet hem.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De processor in de iPhone 7 is trouwens mijlen beter dan wat er in Samsung en overige Android telefoons zit, wat je ermee kan is dan weer een ander verhaal.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...