Ga naar inhoud

Jan Meijroos weg bij PU


Roald

Aanbevolen berichten

  • Reacties 116
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Misschien niet altijd eens geweest met je game reviews gezien ons meningen waarschijnlijk gewoon clashen, maar ik heb wel altijd respect gehad voor je loyaliteit naar PU en je harde werk daar. Was in ieder geval altijd in items te zien dat je veel plezier had in je werk, dus ik hoop dat je een waardig afscheid hebt kunnen nemen en wens je veel succes bij je toekomstige/huidige werkgevers, Jan!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote Jan: >Ik had graag een afsluitende blog geschreven om het een en ander toe te lichten maar blijkbaar is er anders besloten. Quote Wouter: >Zijn vertrek is geen makkelijke beslissing geweest, maar wel volledig de zijne, om verschillende persoonlijke redenen. Klinkt tegenstrijdig, maar de show must go on.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had van PU toch wat meer volwassenheid verwacht kwa vertrek van Jan. In het verleden mochten alle andere (naar mijn wetens) afscheid nemen. Buiten ED om is Jan de langst zittende redacteur en simpel gezegd mister PU. Buiten Wouter en Jurjen en ED om zijn alle boegbeelden weg nu, met mijn favoriet toch wel Murielle en Kees :-) Achja, na dit jaar toch maar me abbo opzeggen, vrees dat de glorie tijden voorbij zijn na 23 jaar trouw lid te zijn geweest.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels al een half jaar geleden mijn abbo opgezegd vanwege de achteruitgaande kwaliteit. Maar dat Jan nu weg is gegaan is een aderlating voor de PU...echt een legende en het gezicht van het blad. Ben nu helemaal blij dat ik geen abbo meer heb want Jan was één van de weinige die nog inhoudelijk een goed niveau kon afleveren. Jan ik wens je het allerbeste voor de toekomst en we gaan vast nog wat van je horen! THANKS FOR EVERYTHING FUCKING LEGEND!!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een enorme krater ontstaan bij PU nu Jan weggaat, daarom kijk ik nu ook even naar de toekomst. Er moet een nieuw boegbeeld a la Jan komen bij PU en als ik het mocht zeggen zie ik Samuel echt als de meest geschikte "opvolger". Maak die man nu belangrijk. Het schrijf/review talent van Samuel ligt veel hoger dan alle andere PU-reviewers. Hij is een lust voor het oog (aldus mijn vriendin) en hij voelt naar mijn mening de doelgroep goed aan. Tevens is hij volgens mij ook niet de oudste, dus kan ie nog jaren mee. Ik weet natuurlijk niets over het functioneren van Samuel op de werkvloer zelf, maar door alle reviews en items van hem bij PU t.a.v. de rest is er bij mij deze beeldvorming ontstaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zaakje stinkt natuurlijk aan alle kanten. Wat je hier uit kan concluderen is dat Jan niet op vrije voet weggegaan is en dat er ergens een flinke ruzie heeft plaatsgevonden. Zoiets kan gebeuren maar dan stuur je niet iemand na 20 jaar dienst zomaar weg. En zeker niet de meest ervaren persoon die er daar rondloopt. Ik erger me al een aantal jaar aan een aantal slechte redacteuren wat er bijgekomen is. Met name de komst van Wouter heeft mij altijd enorm tegengestaan omdat ik zijn stukjes van een extreem pover niveau vind. Ik heb dan ook al weer een tijdje geleden mijn abbo opgezegd om het feit dat het blad er de laatste jaren inhoudelijk maar ook qua uiterlijk niet op vooruit is gegaan. De vormgeving kan inmiddels echt niet meer van het blad en moet nodig op de schop en dat geldt ook voor deze website die inmiddels op zijn laatste benen loopt. Als Wouter nu hoofdredacteur wordt dan zie ik het heel somber in voor de PU. Ik zie Jan het liefst weer op zijn plek en desnoods maakt ie dan schoon schip en flikkert hij er een paar uit die de boel daar verzieken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vinden jullie het niet toevallig dat Jas en ik op dezelfde dag als ik een account hebben aangemaakt op dit gastenboek? Onze namen komen ook voor minstens 60 procent overeen, het grapje heeft nu wel lang genoeg geduurd..... Ik ben Jas.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...