Ga naar inhoud

Breath of the Wild


gtagekker

Aanbevolen berichten

  • Reacties 109
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Helemaal te gek! :) Waarom mensen klagen over framerate drops snap ik niet, ik heb het misschien 1 of 2 keer bewust meegemaakt. Het spel ziet er fantastisch uit en speelt heel fijn. Het enige dat ik jammer vind is het breken van je wapens, dat levert eigenlijk niks op behalve inventory gerommel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Forgen was een leuke oplossing geweest inderdaad, dan hadden we misschien zelf minder breekbare wapens kunnen maken met sterker materiaal en ze ook weer kunnen repareren. Ik vond het wel prima gedaan in Windwaker waar je wel wapens op kon pakken en kon gebruiken als afwisseling maar toch altijd je eigen zwaardje had.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals, ik "denk" het. Ik heb de game zelf niet. Maar ik neem aan dat de master sword niet stuk kan, dat zou tegen het idee achter dat zwaard gaan. Waarom bestaan er dan nog andere wapens? Nou ja, je hoeft de MS niet te gebruiken, plus je krijgt hem niet meteen én je kunt hem ook gewoon helemaal mislopen naar mij weten.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtige game. Ik heb hem nog niet heel veel kunnen spelen helaas, maar elke keer als ik het opstart is het een timesink. Ik was de laatste tijd wel klaar met de welbekende zeldaformule dus ik ben ontzettend blij dat deze game ontzettend anders is, zonder de feel van Zelda te verliezen. De grote van de map en de vrijheid maakt dat ik op adhd achtige wijze exploreer en nooit op het punt beland waar ik eigenlijk heen wou rennen. En dat is heel tof. Grafisch ook leuk stijltje. Wel jammer van de drops. Ik vind ze niet heel storend maar op sommige plekjes is deze wel hard. Ik speel hem op wiiu overigens.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal geen spoilers geven maar het spel zelf en het verhaal zijn echt super maar zodra je het grote eindgevecht hebt gehad is het (voor mijn gevoel) te plots afgelopen en had een iets meer uitgeschreven einde verwacht voor zo'n sterke game maar het was naar mijn mening veel te plotseling. De alternate ending van de game (waarvoor je alle herinneringen moet hebben voltooid) schijnt al lichtelijk beter te zijn maar alsnog behoorlijk plots.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er vanavond aan begonnen. 3 woorden. WAT EEN GAME!!! Na een uur spelen was ik al verslaafd zoals ik lang niet meer verslaafd ben geweest aan een game. Misschien alleen The Witcher dan. Maar dit is nu al een klassieker. En wat een verademing ten opzichte van Skyward Sword. Dit doet me echt terugdenken aan de allereerste keer dat ik Zelda voor de Nes speelde. Eerlijk is eerlijk, Nintendo heeft me verrast!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je ook goed lopende zinnen maken. Die niet na iedere komma op een nieuwe regel staan?

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...