Ga naar inhoud

De Smurfen


Roy1980

Aanbevolen berichten

  • Reacties 260
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De Big Smurfout. is inderdaad de titelsong van de 1ste Smurfenfilm. Het nummer staat op het 3de album De Lachende Derde: THE GOLD EDITION. Het nummer staat niet op de normale versie van De Lachende Derde. De Lachende Derde is het 3de album van De Jeugd Van Tegenwoordig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo mannen. Wat is het verschil tussen Op De Lachende Derde en Op De Lachende Derde: THE GOLD EDITION? Behalve dat op Op De Lachende Derde: THE GOLD EDITION de THE GOLD EDITION erop staat en bij De Lachende Derde niet? Ik wacht de reactie even af.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond Raul. Marvel valt onder de uitgever Marvel Comics en is een Amerikaanse uitgever van comics - een Amerikaanse vorm van stripverhalen - gepubliceerd door Marvel Entertainment. Het bedrijf heeft als bijnaam The House of Ideas (het ideeënhuis). Dit vanwege de vele strips en stripseries die het bedrijf uitbrengt. De Smurfen horen niet thuis in de Marvel-tijdlijn, dus Smurf jij eens heel gauw op naar een ander topic.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond Maan. Dat zou fijn zijn. Kan je de foto hier plaatsen? Ik denk dat ik het een mooie poster vind. Dit weet ik niet zeker, omdat ik de poster nog niet gezien heb. Ik denk van wel. Leuk dat je mee smurft. Ik voel mij ook opgesmurfd. Ik heb De Lachende Derde: THE GOLD EDITION nog niet geluisterd. Wel heb ik hieronder een vraag gesteld over De Lachende Derde en de De Lachende Derde: THE GOLD EDITION. Je mag deze hier beantwoorden. Mag ook hieronder. Ik wacht even je reactie af.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenacht Enzevil. Ik zal mijn best doen. Ik heb nu weekend. Dus kan de foto volgende week pas maken. Misschien kan PHtH al eerder een foto maken. Maar dat moet je even aan PHtH vragen. Ik heb de vraag over De Lachende Derde: THE GOLD EDITION gevonden. Ik wil je vraag over De Lachende Derde: THE GOLD EDITION beantwoorden. Maar dit is het De Smurfen topic. Als je een De Jeugd Van Tegenwoordig topic maakt, dan kunnen we daar over De Lachende Derde: THE GOLD EDITION praten. Het De Smurfen topic gaat over Smurfen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals een goedemorgen Enzevil. Op de fansite staat nog niet alle info over De Jeugd Van Tegenwoordig. Ik ben er nog mee bezig. Oh ja wat betreft de poster van De Smurfen en het verloren dorp. Ik heb de poster vandaag nog niet gezien. Maar zodra ik hem zie dan laat ik het wel weten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...