PHtH Geplaatst: 5 april 2017 Delen Geplaatst: 5 april 2017 Klopt helemaal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 5 april 2017 Delen Geplaatst: 5 april 2017 De Big Smurfout. is inderdaad de titelsong van de 1ste Smurfenfilm. Het nummer staat op het 3de album De Lachende Derde: THE GOLD EDITION. Het nummer staat niet op de normale versie van De Lachende Derde. De Lachende Derde is het 3de album van De Jeugd Van Tegenwoordig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maanwel Geplaatst: 5 april 2017 Delen Geplaatst: 5 april 2017 Goedenavond PHtH. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maanwel Geplaatst: 5 april 2017 Delen Geplaatst: 5 april 2017 Dat klopt. Op De Lachende Derde: THE GOLD EDITION staan nog meer nummers die niet op De Lachende Derde staan. Ik heb De Lachende Derde: THE GOLD EDITION veel geluisterd. Ik vind het leuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maanwel Geplaatst: 5 april 2017 Delen Geplaatst: 5 april 2017 Ik vind de poster ook erg mooi. Als ik naar de bushalte fiets zie ik de poster. Daarna neem ik de bus naar de universiteit. In de bus zie ik de poster niet. Op de universiteit ook niet. Dat vind ik jammer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maanwel Geplaatst: 5 april 2017 Delen Geplaatst: 5 april 2017 Ik ben ook van mening dat er een Power Unlimited Smurfen Special moet komen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 5 april 2017 Delen Geplaatst: 5 april 2017 Volgens mij moeten we bij Wouter wezen voor de Power Unlimited Specials. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 5 april 2017 Delen Geplaatst: 5 april 2017 Hallo PHtH. Dit vind ik een fijn overzicht. Dankjewel. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 5 april 2017 Delen Geplaatst: 5 april 2017 Goedenavond Ricky. Ik denk aan jou en aan smurfen. Dat is ook een prettige gedachte. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 5 april 2017 Delen Geplaatst: 5 april 2017 Hallo mannen. Wat is het verschil tussen Op De Lachende Derde en Op De Lachende Derde: THE GOLD EDITION? Behalve dat op Op De Lachende Derde: THE GOLD EDITION de THE GOLD EDITION erop staat en bij De Lachende Derde niet? Ik wacht de reactie even af. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 5 april 2017 Delen Geplaatst: 5 april 2017 Goedenavond PHtH. Waarom stuur je Wouter geen bericht voor de Power Unlimited Smurfen Special? Dat zou hij vast erg leuk vinden. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 5 april 2017 Delen Geplaatst: 5 april 2017 Goedenavond Raul. Marvel valt onder de uitgever Marvel Comics en is een Amerikaanse uitgever van comics - een Amerikaanse vorm van stripverhalen - gepubliceerd door Marvel Entertainment. Het bedrijf heeft als bijnaam The House of Ideas (het ideeënhuis). Dit vanwege de vele strips en stripseries die het bedrijf uitbrengt. De Smurfen horen niet thuis in de Marvel-tijdlijn, dus Smurf jij eens heel gauw op naar een ander topic. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maanwel Geplaatst: 5 april 2017 Delen Geplaatst: 5 april 2017 Goedenavond Enzevil. Zal ik een foto voor je maken? Dan kan jij ook naar de poster kijken. Ik vind het een mooie poster. Ik smurf graag met je mee. Ik voel me smurfed up. Heb je De Lachende Derde: THE GOLD EDITION geluisterd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 5 april 2017 Delen Geplaatst: 5 april 2017 Goedenavond Maan. Dat zou fijn zijn. Kan je de foto hier plaatsen? Ik denk dat ik het een mooie poster vind. Dit weet ik niet zeker, omdat ik de poster nog niet gezien heb. Ik denk van wel. Leuk dat je mee smurft. Ik voel mij ook opgesmurfd. Ik heb De Lachende Derde: THE GOLD EDITION nog niet geluisterd. Wel heb ik hieronder een vraag gesteld over De Lachende Derde en de De Lachende Derde: THE GOLD EDITION. Je mag deze hier beantwoorden. Mag ook hieronder. Ik wacht even je reactie af. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maanwel Geplaatst: 5 april 2017 Delen Geplaatst: 5 april 2017 Goedenacht Enzevil. Ik zal mijn best doen. Ik heb nu weekend. Dus kan de foto volgende week pas maken. Misschien kan PHtH al eerder een foto maken. Maar dat moet je even aan PHtH vragen. Ik heb de vraag over De Lachende Derde: THE GOLD EDITION gevonden. Ik wil je vraag over De Lachende Derde: THE GOLD EDITION beantwoorden. Maar dit is het De Smurfen topic. Als je een De Jeugd Van Tegenwoordig topic maakt, dan kunnen we daar over De Lachende Derde: THE GOLD EDITION praten. Het De Smurfen topic gaat over Smurfen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maanwel Geplaatst: 5 april 2017 Delen Geplaatst: 5 april 2017 Ik heb op je vraag gereageerd. Het album heet De Lachende Derde. Niet Op De Lachende Derde. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 6 april 2017 Delen Geplaatst: 6 april 2017 Goedemorgen Enzevil. Hier hebben we het over de smurfen. Voor De Jeugd Van Tegenwoordig verwijs ik je door naar mijn fansite. www.de-jeugd-van-tegenwoordig-fansite.webs.com. P Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 6 april 2017 Delen Geplaatst: 6 april 2017 Ik ben verward. Ik ga nu thee drinken. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 6 april 2017 Delen Geplaatst: 6 april 2017 Goedemorgen Maan en PHtH. Bedankt voor de link, ik Smurf gauw op naar de fansite. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 6 april 2017 Delen Geplaatst: 6 april 2017 Nogmaals een goedemorgen Enzevil. Op de fansite staat nog niet alle info over De Jeugd Van Tegenwoordig. Ik ben er nog mee bezig. Oh ja wat betreft de poster van De Smurfen en het verloren dorp. Ik heb de poster vandaag nog niet gezien. Maar zodra ik hem zie dan laat ik het wel weten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maanwel Geplaatst: 6 april 2017 Delen Geplaatst: 6 april 2017 Goedemorgen PHtH. En Enzevil. Wat een mooie fansite. Leuk dat je je inzet hiervoor. Weten de leden al van de site af? Ik heb vandaag de poster nog niet gezien. Ik ben nog thuis namelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 6 april 2017 Delen Geplaatst: 6 april 2017 Nogmaals goedemorgen Maan en PHtH. Mochten jullie de poster zien, laat maar weten. Ik zal het leuk vinden op een foto hier terug te zien. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 6 april 2017 Delen Geplaatst: 6 april 2017 Nu je het zegt Kotter. Ik was mezelf inderdaad vergeten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 6 april 2017 Delen Geplaatst: 6 april 2017 Dat de tijd rijp is Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 6 april 2017 Delen Geplaatst: 6 april 2017 Inderdaad. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.