Ga naar inhoud

CDAB 121 [CXXI] Wie de user niet eert, is de google ranking niet weerd


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 811
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

dames en heren iedereen mag de hemel in zelfs kinderverkrachters en moordenaars ,invalide mensen dood schoppers allemaal zijn ze het waard om een engel te worden volgens Jahweh en michael . ik lars word lord want dat kan gewoon niet die vieze wezens van de draak zijn geen eens een kakkerlak waard om in hun hoofd te zitten .. kijk ze bouwen mij al van kinds af aan om .. toen ik in 1996 ajax kampioen zag worden moest ik huilen en wilde ik voetballer worden .. maar ik ben een engel de eerste geboren engel ooit en ik ben heel snel en bijzonder ik heb zelfs de kleur gemaakt die jullie zien elke dag en weetje wat die laffe honden doen als je in de wieg licht en door een zelfmoord aanslag op hitler dood was en wedergeboren bent kruipen ze in de wieg in je en bouwen ze je lichaam om .. zo is frenkie de jong aan het rondlopen met mijn lichaamsdelen ... hier zie je mn gezicht .. normaal ben ik ook bruiner enzo als een gouden engel .. maar die flikkers bouwen gewoon je lichaam om en door getuigde ik ook van jezus , maar nu ik die draak zn bek kapot heb gealagen en die van de duivel en van satan en van luciel en michael en dodoro en vero en de hoer van babylon en de hekse demoontjes zoals issis en noem maar op allemaal hun kop totallos ik zweer allemaal gaten in hun ziel ... je kan golven op ze nu ... dus daarom zeg ik je hoeft ook niet te bidden of reinworden want die in frenky de jong rondloop die heeft me als kind ook verkrachten willen met zijn soortgenootjes ... toen was ik 3 ofzo dus zo lang kwellen ze me al dus.. vandaar dat ik geloof veracht eigelijk wamt door grloof kan je niet rustig als jezelf een vrolijk leven op bouwen door zulke tovenarij en jahweh is wel de dupe van de leugens van de satan geweest maar ooit moet je ook zulke wezens afsnijden kunnen als je lord bent is het niet de bedoeling dat babys een gevecht aan moeten gaan tegen demonen om jeElf te mogen zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

god is gewoon te laf ik heb 12 demonen me hele leven al om mijn lichaams delen te jatten en god maakt ze niet dood en jezus kan ze niet uitdrijven ze killen die wezens gewoon niet om iedereen te dwingen terwijl het moordenaars zijn ... en het zijn allemaal van die pshycos dat je perse rein moet zijn en de duivel moet aanbidden om jezelf te mogen zijn ... dus fok god als hij ons niet helpt met demoonttjes dood te maken .. eerlijk het zijn allemaal magere mannetjes met spieren...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...