Joost-013 Geplaatst: 30 december 2019 Delen Geplaatst: 30 december 2019 Relic heeft 3 maanden voorarrest gehad en dan 2 jaar, maar de TBS daarna is de variabele factor dus dat zou even kunnen duren. En daarbij weet iedereen dat TBS-klinieken een voorkeur hebben voor IGN, dus hij zou zomaar gehersenspoeld kunnen worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 december 2019 Delen Geplaatst: 30 december 2019 Dat brengt natuurlijk hoge verwachtingen met zich mee ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 december 2019 Delen Geplaatst: 30 december 2019 Kijk, je moet als mens zijnde je imperfecties zien, dat is wat jou mens maakt. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 december 2019 Delen Geplaatst: 30 december 2019 Ik heb trouwens een gruwelijke hekel aan Martien Meiland. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 december 2019 Delen Geplaatst: 30 december 2019 , ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 december 2019 Delen Geplaatst: 30 december 2019 Free Relic ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 december 2019 Delen Geplaatst: 30 december 2019 De eerste CdAB van een nieuw decennium. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 december 2019 Delen Geplaatst: 30 december 2019 Gaan we natuurlijk niet aan kunnen voldoen ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 december 2019 Delen Geplaatst: 30 december 2019 De site gooit al mijn comments door elkander. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 december 2019 Delen Geplaatst: 30 december 2019 Free Kotter ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 30 december 2019 Delen Geplaatst: 30 december 2019 Volgens mij was er een regel dat een nieuw CdAB niet aangemaakt mocht worden met spam. Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 30 december 2019 Delen Geplaatst: 30 december 2019 Alstublieft: https://www.pu.nl/community/discussions/discussion/cdab-122-cxxii-als-ik-val-sta-ik-op-als-ik-sta-val-ik-op/ Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten