Hellraidermike Geplaatst: 26 januari 2019 Delen Geplaatst: 26 januari 2019 Praat hier over alles wat te maken heeft met Anthem. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bnwr Geplaatst: 26 januari 2019 Delen Geplaatst: 26 januari 2019 Dit is die blacka bracka jacka anthem 56-28 040 Woenzelaar eet van die puntjes Je moet echt zien als 'ie hard gaat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 27 januari 2019 Delen Geplaatst: 27 januari 2019 Let je wel een beetje op het datalimiet van de dagopvang? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mezelven Geplaatst: 27 januari 2019 Delen Geplaatst: 27 januari 2019 Ik wacht toch nog af. Ik ben bang dat de game eentonig gaat worden en zo het verhaal verloren gaat. Hoe gaan ze de story trouwens linken als je niet altijd co op speelt? Bij Ghost Recon liepen alle verhalen wat door elkaar maar kregen dan een andere kleur (wit?) op de map. Maarja, dat is dan maar naargelang hoe je speelt zeker? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hellraidermike Geplaatst: 27 januari 2019 Delen Geplaatst: 27 januari 2019 De story speelt zich vooral af in fort tarsis, waar je niet samen kan komen. Daarnaast kan je alles lezen in de cortex. mocht je iets missen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hellraidermike Geplaatst: 27 januari 2019 Delen Geplaatst: 27 januari 2019 Hah leuk ik lach me echt dood....... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mezelven Geplaatst: 28 januari 2019 Delen Geplaatst: 28 januari 2019 Hellraidermike, gisterenavond dan maar eens de demo gespeeld en vond het grafisch wel mooi. Toch mist het iets, een beetje ziel misschien? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 28 januari 2019 Delen Geplaatst: 28 januari 2019 Het lijkt me lijo maar ik vind de wereld en de Javelins niet direct in het oog springen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hellraidermike Geplaatst: 28 januari 2019 Delen Geplaatst: 28 januari 2019 Dat komt misschien omdat op 3 missies na en 2 javelins letterlijk alles uit de demo is gehaald. Ik wacht sowieso eerst af wat de volledige game brengt voordat ik net zoals veel mensen (en veel youtubers) al gelijk de game de grond in druk. Het ergste vind ik nog dat onderhand 90% al de conclusie weet, maar dan in dezelfde zin durven te zeggen wacht eerst tot de game uit is voordat je oordeelt -__- Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bnwr Geplaatst: 29 januari 2019 Delen Geplaatst: 29 januari 2019 Send your body flyin' through the air like a javelin On some Manson shit and I ain't talkin' about Marylin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bnwr Geplaatst: 29 januari 2019 Delen Geplaatst: 29 januari 2019 Sterk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mezelven Geplaatst: 29 januari 2019 Delen Geplaatst: 29 januari 2019 Het mag misschien lijken dat ik conclusies trek, ik beoordeelde maar de demo. Misschien heb ik ongelijk, het zal wel een schitterende game worden. Wellicht ben ik wat veeleisend in deze tijd geworden. Laat ons hopen dat mijn zorgen onterecht eijn :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hellraidermike Geplaatst: 29 januari 2019 Delen Geplaatst: 29 januari 2019 Maar dat is het nou juist waar demo ongeveer laat zien wat de game zal inhouden, is alles wat de game de game maakt eruit gehaald. En ik vind het raar dat vooral youtubers de game al compleet aan het kapot maken zijn voor ze dus hebben gezien wat de game inhoudt. Maar ja dat is gaming tegenwoordig. Het wordt ook vergeleken met destiny wat ik zeker niet eerlijk vind. Ik vind dat je beter de vergelijking moet maken met warframe. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sledge Geplaatst: 2 februari 2019 Delen Geplaatst: 2 februari 2019 Het speelt verdomme lekker! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 3 februari 2019 Delen Geplaatst: 3 februari 2019 wist je dat deze anthem geel is Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 3 februari 2019 Delen Geplaatst: 3 februari 2019 Blacka brakka jas jas ibahesh om de hoek geef plankgas Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.