RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 29 januari 2019 Delen Geplaatst: 29 januari 2019 Eerst waren computerspellen voor dorks, daarna kinderen, en nu zijn er een heleboel voor normies... maar welke vinden mensen cool? Ik heb hier misschien teveel tijd aan besteed, maar mijn eigen definitie van cool is: 'bijzonder' (dus uniek zonder te populair te zijn), en subliem (dus mooi zonder dat het prachtig is). Zelf denk ik aan deze spellen: Polybius (Jeff Minter) Eletroplankton Rez Super Hexagon Alles op de Vectrex Hotline Miami Thumper WipEout (vooral de eerste twee) Marvel vs. Capcom 2 (komt vooral door de community) Soft & Cuddly (ZX Spectrum) Daytona USA (Daaaaytona, Let's go away!) Guilty Gear X Takeshi no Chōsenjō (dat sadistisch moeilijke NES spel) Truxton (komt door Classic Game Room) Speedball 2: Brutal Deluxe En het coolste spel dat ik kan verzinnen is **Tempest 3000 ** (voor de Nuon) Andere meningen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.