Ga naar inhoud

CDAB 119 [CXIX] Spring is coming


The brick

Aanbevolen berichten

  • Reacties 870
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wie kijkt er uit naar James Gunns zelfmoord?

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

> lievelingsdier is omdat ze beide dezelfde formaat neus hebben. Als je niet wilt dat men - maar vooral Arend - steeds begint over "kasthomo", moet je zelf ook geen ruiten in gaan gooien. En kom aub niet met "ja maar dat 'kasthomo' grapje was persoonlijk en ik vind het niet leuk, en het is homofoob", want homofoob is het zeker niet en alle bekende rukkers hier kregen én krijgen regelmatig grapjes te verduren die niet altijd leuk zijn; en als je daar oprecht een oplossing voor wilt zoeken - om de community een zogenaamd gemoedelijkere plek te laten zijn - moet je regels gelijktrekken en nare verwijten voor iedereen ten allen tijden verbieden, en niet selectief mensen die "kasthomo" gebruiken bannen terwijl je zelf een andere user op sneerige wijze verwijt een grote neus te hebben. + > Nog even toevoegend: vaak zijn de verschillen tussen een naar verwijt en een speelse grap uiteraard heel klein, het is dan aan een moderator om een oordeel te vellen. Maar als je dan als moderator zelf ook zeer vooringenomen gaat handelen neemt niemand je serieus en word het gezien als een misbruik van je modmachten. De andere gebruiker heeft namelijk geen zelfde macht om jou te straffen voor het verwijt dat jij uitdeelt, terwijl dat andersom wel zo is. Daarnaast zouden de andere mods jou (publiekelijk) ook niet tot de orde roepen of straffen, want blijkbaar is dat taboe tussen mods; dat bevestigd ook alleen maar het beeld dat de mods elkander een handje boven het hoofd houden terwijl ze ongestraft users kunnen pesten. + > Maar leuk dat je lang heb nagedacht over op welke manier je AJ eens lekker ongestraft uit zou schelden. Top, zeer informatief. Krijg ik nog een reactie van je, lieve OrangeMic? Misschien is het allemaal erg naar wat ik zeg, maar je bent een mod met een publieke functie hier dus je mag wat dat betreft wel van jou verwachten dat je met *iets* (en nee, niet een kort onzinnig antwoord) kunt reageren. Ik wil het graag beter begrijpen, bedankt.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Robotjes die eigenlijk autobots zijn die kunnen veranderen in robots en meestal nog andere dingen en die kan dan veranderen in zo'n superrobot maar dan heeft die wel die dingen van die andere, want dan koppelen ze zich aan elkaar. Ik heb ook één van die transformers maar eigenlijk is het een cybertron maar eigenlijk, ik heb de ultrasonic die kan veranderen van robot in shuttle.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt helemaal gelijk Noatak. Ik zat vorige week ’s ochtends achter mijn computer en dacht ‘laat ik AJ eens zo diep mogelijk kwetsen met een grapje over zijn neus’. Dit deed ik natuurlijk omdat ik jaloers ben, mijn neus is eigenlijk heel erg klein. Tijdens het plaatsen van mijn comment hoopte ik ook dat de moraalzeur Noatak dan een verwijtende reactie zou plaatsen met een equivalente lengte van de literaire boekwerken die Relic typt. Het zou wel fijn zijn wanneer een willekeurig grapje over iemands neus vergeleken zou worden met de jarenlange homohaat waarvan mensen nog steeds last hebben in onze samenleving. Dit allemaal deed ik natuurlijk door het misbruiken van mijn moderatormacht. Wetend dat niemand anders hier een grapje over mij mag maken. Natuurlijk vertrouwde ik er op dat dit weer tot een enorme discussie uit zou lopen waarin iedereen zijn lijstje ‘wat heeft de mod nu weer verkeerd gedaan’ op kan schreeuwen. Ja, je hebt helemaal gelijk Noatak. Ontzettend bedankt voor je reactie met je lekker beschuldigende zwart-wit argumenten, je hebt mij helemaal door.

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Awel, ik zie dat er een tamelijk geestdodende discussie wordt gevoerd over onder andere mij, dus laat ik mij er ook maar even mee bemoeien. >Het zou wel fijn zijn wanneer een willekeurig grapje over iemands neus vergeleken zou worden met de jarenlange homohaat waarvan mensen nog steeds last hebben in onze samenleving. Dat is natuurlijk onzin. Ik heb geen grote neus, jij bent niet echt een Zweedse kasthomo. Waar hebben we het in Godsnaam over? En stel je was homo geweest, hoe valt dit onschuldige grapje dan onder ''homohaat''... Is bijna een belediging voor homo's die echt te maken hebben met homohaat, maargoed. Of bekijk het van de andere kant: Hoezo zouden die neusgrapjes onschuldig zijn als ze, net als die kasthomo-opmerking, al minstens drie jaar constant gemaakt worden? Ik zit er niet mee maar *stel*. Leuke discussie jongens, doe zo door.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Help r.kelly stond net voor de deur hij vroeg of hij me mocht misbruiken ik heb nee gezegd

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...