Ga naar inhoud

CDAB 119 [CXIX] Spring is coming


The brick

Aanbevolen berichten

  • Reacties 870
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Joh maak je niet druk, ben allang blij dat die sfeerspons al bijna een maand niet gepost heeft.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

In dit huis 1 Hebben we lol 2 Dansen en lachen we 3 Gebruiken we lieve woorden 4 Doen we ons best 5 Houden we onze beloftes 6 Knuffelen, kietelen we 7 Beledigen wij niet de profeet Mohammed 8 En genieten we van elkaar Dit is ons thuis

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom hier niet vaak. Maar als ik hier kom, dan lees ik veel over 'kasthomo' dit en 'kasthomo' dat... Ik begrijp dat het woord 'taboe' is. Maar over wie hebben we eigenlijk ? Wie kwetsen we hiermee ? Blijkbaar heb ik veel gemist... Kan iemand mij ( in het kort ) uitleggen ( desnoods pm ) ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Was ooit een benaming voor Orangemic, maar mag ineens niet meer gebruikt worden ivm google rankings en het woord homo. Weet het ook niet heel onlogisch allemaal maar dat zijn wel meerdere dingen hier.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Was ooit een benaming voor Orangemic wut ??? >maar mag ineens niet meer gebruikt worden ivm google rankings en het woord homo. huh ? >Weet het ook niet heel onlogisch allemaal maar dat zijn wel meerdere dingen hier. Thx @Arendjan voor de uitleg, maar snap het nog steeds niet. Echt onlogisch jah...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...