wo538 Geplaatst: 1 november 2018 Delen Geplaatst: 1 november 2018 John Marshton leeft aan het einde nog. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 5 november 2018 Delen Geplaatst: 5 november 2018 Best cool dat je als John Marston het gebied Armadillo weer kan verkennen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 5 november 2018 Delen Geplaatst: 5 november 2018 Geef al je geld uit in chapter 5, want in 6 ben je alles kwijt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 5 november 2018 Delen Geplaatst: 5 november 2018 Bigfoot gevonden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 5 november 2018 Delen Geplaatst: 5 november 2018 Wolfman gevonden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 5 november 2018 Delen Geplaatst: 5 november 2018 Earlys leven gevo.. o wacht. Dat kan niet xD Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 7 november 2018 Delen Geplaatst: 7 november 2018 Vampier gevonden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bkmeijer-2 Geplaatst: 8 november 2018 Delen Geplaatst: 8 november 2018 Dat was me een partij ziek lange epiloog. Ze hadden wel even mogen melden dat in chapter 6 dat de laatste missie eraan zat te komen. Had graag eerst al mijn geld aan hippe kleerdjes en coole wapens uitgegeven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 10 november 2018 Delen Geplaatst: 10 november 2018 Ik ben nog niet helemaal bij het einde van het spel, maar ik hoorde dat Relic hier niet durft te komen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 10 november 2018 Delen Geplaatst: 10 november 2018 Zullen we samenzweren over relic? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Killermaikeltje Geplaatst: 11 november 2018 Delen Geplaatst: 11 november 2018 Die spooktrein is wel vet gedaan, ook dat je paard helemaal begint te hinniken vlak voordat ie langs komt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 11 november 2018 Delen Geplaatst: 11 november 2018 Wat is wraak toch heerlijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 12 november 2018 Delen Geplaatst: 12 november 2018 Canis Canem Edit (Billy) revolver gevonden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 13 november 2018 Delen Geplaatst: 13 november 2018 UFO ontdekt op een berg die iemand ontvoert. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 16 november 2018 Delen Geplaatst: 16 november 2018 Sadie leeft nog, dus ik ben blij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 21 november 2018 Delen Geplaatst: 21 november 2018 Net PUremium lid geworden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 22 november 2018 Delen Geplaatst: 22 november 2018 Gavin is een ex werknemer van Rockstar, daar ligt de link. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.