ajaxboy63 Geplaatst: 22 oktober 2018 Delen Geplaatst: 22 oktober 2018 Sidequests zijn het stokbrood van videogames. Het zijgerecht dat niet in de spotlight staat, maar toch zeer veel kan bijdragen aan een goede beleving. Ze kunnen de zware momenten van het hoofdverhaal aan elkaar verbinden, een welkome afwisseling van het verhaal zijn of dienen als heerlijk microkosmos van alles wat het spel leuk maakt (zeker met aioli). Wat zijn voor jou de leukste sidequests? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 22 oktober 2018 Delen Geplaatst: 22 oktober 2018 Zijn wat mij betreft 2 games die hierin top of the class zijn, The Witcher 3, en Mass Effect 2: Van The Witcher 3 zijn Wild at Heart en Towerful of Mice mijn favorieten -Wild at heart is een verhaal van jaloezie tussen 2 zussen dat focust op een whodunnit met een Weerwolf en een duister geheim. -Towerful of Mice is een soort bespookt Romeo en Julia verhaal gegoten in de typische W3 sprookjesmal met een heerlijke trap na voor die echte bitterzoete nasmaak. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 22 oktober 2018 Delen Geplaatst: 22 oktober 2018 Voor Mass effect 2 zijn het natuurlijk praktisch alle loyalty missions, maar er zijn er een paar die er bovenuit steken. -Flessen schieten met de ultieme bro Garrus. (wacht, is dat ME3?) -Thane zijn zoon behoeden van een leven als bountyhunter (aka Mass Effect dadsimulator 2010) -De heist missie voor Kasumi -En de feelsmaster van Mass Effect: Moridin, waarin je zo'n heerlijk ethisch dilemma voorgeschoteld krijgt waarin Moridin's leerling loopt te kloten met de Krogan genophage en niks is wat het lijkt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 22 oktober 2018 Delen Geplaatst: 22 oktober 2018 Diablo II, secret cowlevel. Ideale plek om binnen een half uur te levelen vanaf lvl 3 tot 85. https://gfo.de.dsncdn.net/wp-content/uploads/2012/05/d3-10.jpg Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
batboy.g Geplaatst: 22 oktober 2018 Delen Geplaatst: 22 oktober 2018 Season of Infamy DLC bij Batman: Arkham Knight waren erg toffe side quest. Mag natuurlijk ook voor een betaalde DLC. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 22 oktober 2018 Delen Geplaatst: 22 oktober 2018 Baldur's gate & de zoektocht naar de pantaloons. In bg 1 zaten golden pantaloons. In deel 2 zilveren en in deel 3 bronzen. Als je de eerste in deel 1 had en je character deed exporten naar 2 kon je daar de zilveren vinden, en in de expansion van deel 2 vond je de bronzen. Samen maakten ze het sterkste armor van de game. Let wel, waar dat nu vrij normaal is was dat in een game van die tijd uniek. Sowieso had Baldur's gate trilogie goede sidequests. Verder hoor ik dat in the witcher 3 (ben ik net aan begonnen) de bloody baron een sidequest te zijn die je hoofd doet ontploffen. Als laatste was de dlc van mass effect erg dope. Zeker die van de shadow broker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 22 oktober 2018 Delen Geplaatst: 22 oktober 2018 Baldur's gate kwam overigens uit in 1998, dus voor die tijd speciaal dat je een item kon transferen naar een nieuw deel. Pantaloons zaten ook alleen in de game voor ze alle 3 te verzamelen want het item had verder geen enkel nut. Dus met voorbedachte rade gemaakt om mee te nemen naar de volgende games. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 22 oktober 2018 Delen Geplaatst: 22 oktober 2018 Alle side quests in de Batman games. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mozilla Geplaatst: 22 oktober 2018 Delen Geplaatst: 22 oktober 2018 Jack's loyalty mission staat ook wel redelijk hoog op mijn lijstje. Afgezien dat Jack duidelijk was voor de 'edgy' kinderen was het toch een van mijn favoriete personages met een loyalty mission. 2de plaats Zaheed's missie, ik hou van wraak nemen. Quote Mijn zelfmedelijden is om te huilen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 22 oktober 2018 Delen Geplaatst: 22 oktober 2018 >wacht, is dat ME3? Ja. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 22 oktober 2018 Delen Geplaatst: 22 oktober 2018 Oblivion had er talloze, zoals die quest waarin je een schilderij inging, de quest waarin het schip/de herberg waar je slaapt wordt gekaapt, de Daedric Shrine quests etc.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mozilla Geplaatst: 22 oktober 2018 Delen Geplaatst: 22 oktober 2018 De sidequest van Boon en Cass in Fallout:NV Ook al was het tergend om de triggers in de 1ste instantie te vinden voor de quest van Boon was hij wel een van de tofste personages in New Vegas. Quote Mijn zelfmedelijden is om te huilen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.