Ga naar inhoud

De Beste Sidequests


ajaxboy63

Aanbevolen berichten

Sidequests zijn het stokbrood van videogames. Het zijgerecht dat niet in de spotlight staat, maar toch zeer veel kan bijdragen aan een goede beleving. Ze kunnen de zware momenten van het hoofdverhaal aan elkaar verbinden, een welkome afwisseling van het verhaal zijn of dienen als heerlijk microkosmos van alles wat het spel leuk maakt (zeker met aioli). Wat zijn voor jou de leukste sidequests?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn wat mij betreft 2 games die hierin top of the class zijn, The Witcher 3, en Mass Effect 2: Van The Witcher 3 zijn Wild at Heart en Towerful of Mice mijn favorieten -Wild at heart is een verhaal van jaloezie tussen 2 zussen dat focust op een whodunnit met een Weerwolf en een duister geheim. -Towerful of Mice is een soort bespookt Romeo en Julia verhaal gegoten in de typische W3 sprookjesmal met een heerlijke trap na voor die echte bitterzoete nasmaak.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor Mass effect 2 zijn het natuurlijk praktisch alle loyalty missions, maar er zijn er een paar die er bovenuit steken. -Flessen schieten met de ultieme bro Garrus. (wacht, is dat ME3?) -Thane zijn zoon behoeden van een leven als bountyhunter (aka Mass Effect dadsimulator 2010) -De heist missie voor Kasumi -En de feelsmaster van Mass Effect: Moridin, waarin je zo'n heerlijk ethisch dilemma voorgeschoteld krijgt waarin Moridin's leerling loopt te kloten met de Krogan genophage en niks is wat het lijkt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Baldur's gate & de zoektocht naar de pantaloons. In bg 1 zaten golden pantaloons. In deel 2 zilveren en in deel 3 bronzen. Als je de eerste in deel 1 had en je character deed exporten naar 2 kon je daar de zilveren vinden, en in de expansion van deel 2 vond je de bronzen. Samen maakten ze het sterkste armor van de game. Let wel, waar dat nu vrij normaal is was dat in een game van die tijd uniek. Sowieso had Baldur's gate trilogie goede sidequests. Verder hoor ik dat in the witcher 3 (ben ik net aan begonnen) de bloody baron een sidequest te zijn die je hoofd doet ontploffen. Als laatste was de dlc van mass effect erg dope. Zeker die van de shadow broker.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jack's loyalty mission staat ook wel redelijk hoog op mijn lijstje. Afgezien dat Jack duidelijk was voor de 'edgy' kinderen was het toch een van mijn favoriete personages met een loyalty mission. 2de plaats Zaheed's missie, ik hou van wraak nemen.

Mijn zelfmedelijden is om te huilen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...