Ga naar inhoud

CDAB 116 [CXVI] Wie een kuil graaft voor een ander, is geen egoïst


mohamed

Aanbevolen berichten

  • Reacties 989
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Nee Ramon, je bent een rotzak door al die topics te liggen bumpen waardoor degene waar ik tijd en zorg in steek, in de vergetelheid geraken Toqics maken is ook heel zwaar werk.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey maar jongens, het valt allemaal wel mee hoor hoe weinig actieve pummunity leden er zijn en geregeld in de CdAB posten hoor. Hier even een snel rijtje. - Ramon - Workingplayer - Relic - Dunnedraak - Orangemic - Batmanjepper - Respawnguy - Hans_Kazan - EastwoodEagle - Joost_013 zie ik steeds meer posten - Jort komt misschien weer terug, joepie - Metalgearbob - Blahblah - Gameguy - Earlygamer - Kotter met diverse fake accounts - Mijzelf vanzelfsprekend Het valt allemaal wel mee jongens!

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wikipedia pagina's lezen wel makkelijker weg dan jouw pogingen tot een discussie. Laten we weer verder gaan met mierenneuken. Je precieze punt kan ik uit je posts niet helemaal herleiden... Ben je het niet eens dat je een ban kreeg voor het wegpesten van Squall? Ben je het niet eens met mijn omschrijving van je rotzakkenstreek tijdens je ban? Had je liever een rotzak genoemd willen worden tijdens je ban? Ik wil het wel graag weten, want anders is er straks weer iemand die wil klagen over een ban van een half jaar geleden. En dat is voor niemand leuk ;).

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan beweren dat ik je posts noet lees... er staat duidelijk in de pm dat het is omdat je de *aanstichter* bent van de uitbarsting van squall en dat je daarom een ban kreeg. Ook staat erin dat het is omdat je je niet normaal gedraagt. Maar ik snap dat je het niet begrijpt dat mensen wegpesten geen normaal gedrag is, als dat niet voor je uitgekauwd is in de pm, ik zal er voortaan rekening mee houden.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jezus Jas kom je hier alleen maar boos de sfeer verpesten of kan je ook nog eens gezellig doen. Neem je *chill pill* eens zeg.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb trouwens vernomen dat we na de zomer een nieuwe site krijgen. Iemand die hier meer over weet?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je roept wel iedere keer "trekken aan een dood paard" maar je hebt nooit daadwerkelijk geprobeerd om de discussie aan te gaan ipv vanaf het begin al neerpraten op de ander. Iets met voorbarige conclusies trekken en die als waarheid zien. Verder ga ik me niet mengen, maar dit moet natuurlijk wel even gezegd worden.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...