Ga naar inhoud

CDAB 116 [CXVI] Wie een kuil graaft voor een ander, is geen egoïst


mohamed

Aanbevolen berichten

Ik wil niet geassocieerd worden met jullie ik ben eem echte gamer en een echte man. Ik heb gamekings premium plus en jullie zouden willen dat jullie ook maar in mijn schaduw zouden mogen staan en oja net gemasturbeerd want mijn vrouw neemt me niet serieus als man

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 989
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Oh en PU.nl is achter de schermen ook bezig met een paywall. Het zou PUremium gaan heten, maar dat heeft GK al, dus wordt het PU Gold. Gaat €5 per maand kosten. Kijken of jullie hier dan ook nog komen. Laaaters! Early is die zeikerige buurman die altijd uit het raam kijkt naar wat er gebeurt op straat en die je probeert te beledigen maar dat kan ie niet want niemand neemt hem serieus en oja hij heeft nooit seks met zijn vrouw. Is er ooit iemand die je serieus heeft genomen?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een paywall zou overigens wel echt de laatste nagel aan de doodskist zijn van deze site. Wil je meer 505 errors? Wil je meer SJW content! Wil je dat er nog minder naar de community geluistert wordt? Wil jij een disputabele ban voor gedrag wat we bij anderen wel goedkeuren? Dit alles kan in je handbereik zijn voor maar 5 euro per maand! Maar wacht, er is meer! Als je nu besteld komt Reshift persoonlijk naar je huis om je hond in te laten slapen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en PU.nl is achter de schermen ook bezig met een paywall. Het zou PUremium gaan heten, maar dat heeft GK al, dus wordt het PU Gold. Gaat €5 per maand kosten. Kijken of je hier dan ook nog komt. Laaaters! Yeah!

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey baklappen! Geniet maar van jullie laatste wekwn op deze site want vanaf dan zal de site slechts voor echte Premium gamerzz zijn! Yeah!!

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...