roastednerd Geplaatst: 2 mei 2017 Delen Geplaatst: 2 mei 2017 Talentje! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 2 mei 2017 Delen Geplaatst: 2 mei 2017 Dikkedraak voor moderator Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 2 mei 2017 Delen Geplaatst: 2 mei 2017 Met je rolmopsbips! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 2 mei 2017 Delen Geplaatst: 2 mei 2017 Check vooral die haakjes! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 2 mei 2017 Delen Geplaatst: 2 mei 2017 Je bent zelluf dik! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 2 mei 2017 Delen Geplaatst: 2 mei 2017 Wie? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 2 mei 2017 Delen Geplaatst: 2 mei 2017 Bless soldier24. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 2 mei 2017 Delen Geplaatst: 2 mei 2017 Hoe maak je screenshots op de PS4? Ik heb er zonder het te weten best een aantal gemaakt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 2 mei 2017 Delen Geplaatst: 2 mei 2017 Ik heb die hele button nog nooit gezien, laat staan ingedrukt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 2 mei 2017 Delen Geplaatst: 2 mei 2017 Meestal uit de mond van een vrouw tho. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 2 mei 2017 Delen Geplaatst: 2 mei 2017 >Zucht....volgorde. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 2 mei 2017 Delen Geplaatst: 2 mei 2017 Dit verhaal heb ik vaker gehoord... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 2 mei 2017 Delen Geplaatst: 2 mei 2017 Wat vinden jullie het mooiste woord in de Nederlandse taal? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 2 mei 2017 Delen Geplaatst: 2 mei 2017 fingerspitzengevoel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 2 mei 2017 Delen Geplaatst: 2 mei 2017 Je moeder! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 3 mei 2017 Delen Geplaatst: 3 mei 2017 Ik bedoel leatherboy. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 3 mei 2017 Delen Geplaatst: 3 mei 2017 Verstandsverbijstering. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 3 mei 2017 Delen Geplaatst: 3 mei 2017 Als ik aangewezen wordt als moderator (en waarom niet, zeg nou zelf) zal ik meermaals tegen alle mongolen zeggen dat ze normaal moeten doen. Iedereen hier zal verplicht een studie moeten doen zodat ik mij bij hen dan een beeld kan vormen. Is je niveau te beperkt, dan krijg je een ban en sterf je maar (jiggy). Tevens zal ik de macht van relevantiemods weer relevant maken, en tot in den droeve herhaalde grapjes worden verwijderd (noatak). En ik zal alle posts van Saeg persoonlijk voorzien van taalfouten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 3 mei 2017 Delen Geplaatst: 3 mei 2017 Trekpop. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 3 mei 2017 Delen Geplaatst: 3 mei 2017 Ik kan alles x Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 3 mei 2017 Delen Geplaatst: 3 mei 2017 Hand op de kruis en wrijven maar Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maanwel Geplaatst: 3 mei 2017 Delen Geplaatst: 3 mei 2017 Dompelpomphaakarmbak Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 3 mei 2017 Delen Geplaatst: 3 mei 2017 Kortom, de dagen der dictatuur zullen in al hun glorie wederkeren! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 3 mei 2017 Delen Geplaatst: 3 mei 2017 >de kruis Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 3 mei 2017 Delen Geplaatst: 3 mei 2017 Wakker! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten